دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1394 - 15:27
در حاشیه راهپیمایی مردم یزد در 22 بهمن 94

بنرهای حاوی کلام امام(ره) در یزد جمع‌آوری و پاره شد

امروز، در برابر چشمان دبیر شورای عالی امنیت ملی، امام جمعه، استاندار و نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، و در میان بهت و ناباوری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بنرهای حاوی کلام امام(ره) در یزد جمع‌آوری و پاره شد.
کد خبر : 66713

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا از یزد، در راهپیمایی امروز مردم یزد به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جمعی از اصلاح‌طلبان همراه با سایر مردم وفادار به انقلاب و آرمان‌های امام، با در دست داشتن بنرهایی دربردارنده جملاتی از امام راحل(ره) در راهپیمایی حضور یافتند.


هنگامی که جمعیت راهپیمایان در محل جایگاه سخنرانی متوقف شده بودند، افرادی به صورت سازماندهی شده با دردست داشتن بنرهای دیگر روبه‌روی بنرهای حاوی کلام امام(ره) قرار گرفتند تا مانع دیده شدن این بنرها شوند. مردم حاضر در راهپیمایی که بنرهای حاوی کلام امام را در دست داشتند، با خویشتن‌داری و تغییر مکان خود سعی در برقراری آرامش و پیشگیری از بروز درگیری داشتند.


بنا بر این گزارش، برخی افراد با رفتاری تند به سمت مردمی که بنرها را در دست داشتند آمده و با بد زبانی و هجوم، بنرهای حاوی کلام امام(ره) را از آنان گرفته و در میان بهت و ناباوری مردم، اقدام به پاره کردن این بنرها کردند.


این افراد در پاسخ به این‌که شما چه مسئولیتی در این زمینه دارید که دست به چنین رفتارهای ناپسندی می‌زنید، پاسخ می‌دادند که اگر لازم شد به شما می‌گوییم.


این اقدامات در مقابل چشمان دبیر شورای عالی امنیت ملی صورت گرفت که در جایگاه سخنران قرار گرفته بود.


سخنران مراسم 22 بهمن امسال یزد، امیر دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بود.


دیگر چهره‌های حاضر در مراسم، امام جمعه یزد، میرمحمدی استاندار یزد، نماینده مردم یزد در مجلس، یادگار شهید صدوقی حجت‌الاسلام محمد صدوقی، طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و حیدری مدیرکل حوزه استاندار بودند که در جایگاه مسئولان قرار داشتند.


بنرهایی که در دست مردم بود حاوی این جملات امام(ره) بود که «پیروزی ما رهین همه ملت است»، «تا زمانی که در مسیر حق باشیم پیروزیم» و همچنین شعار اصلی انقلاب «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»


انتهای پیام/

برچسب ها: علی شمخانی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب