دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آغاز هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال

مصاف سرخپوشان تهران و اهواز در آزادی/ تراکتورسازی و سپاهان به دنبال فرار از بحران

هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران فردا با برگزاری چند بازی استارت می‌خورد.
کد خبر : 66685

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، فردا با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف آغاز می‌شود.


در نخستین بازی هفته بیستم، دو تیم سپاهان و سایپا از ساعت 15 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می‌روند. نکته جالب توجه این بازی نتایج بد هر دو تیم در هفته های اخیر مسابقات لیگ است و سه امتیازی بازی فردا برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.


تیم فوتبال پدیده در ادامه نتایج خوب خودش فردا مقابل شاگردان علی دایی قرار می‌گیرد. تیم صبا که در هر دو بازی گذشته خودش شکست خوزد برای کسب سه امتیاز وارد مشهد می‌شود. این بازی در ساعت 15 برگزاز خواهد شد.


سومین بازی هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر دیدار حساس میان استقلال خوزستان و تراکتورسازی در اهواز است. تراکتوری‌ها که هفته قبل در تبریز مقابل پدیده شکست خوردند، در این بازی از انگیزه زیادی برای پیروزی برخوردار هستند. شاگردان عبدالله ویسی هم بعد از چند هفته نتایج ضعیف در هفته قبل مقابل سایپا پیروز شدند و جایگاه خودشان را در رده دوم جدول تثبیت کردند.


در آخرین و مهمترین بازی فردا، تیم فوتبال پرسپولیس در ساعت 17:10 در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان است. تیم فوتبال پرسپولیس برای رسیدن به صدر جدول باید از سد فولادی بگذرد که در نیم فصل دوم لیگ نتایج خوبی را کسب کردند.


برنامه بازی‌های فردا بدین شرح است:


سپاهان - سایپا


ساعت 15-ورزشگاه فولاد شهر


پدیده - صبا


ساعت 15 ورزشگاه ثامن مشهد


استقلال خوزستان - تراکتورسازی


ساعت 15 ورزشگاه غدیر اهواز


پرسپولیس - فولاد خوزستان


ساعت 17:10 ورزشگاه آزادی



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته