دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مجید صالح در گفت‌وگو با آنا

استقلال وارد بحران نشده‌ است/ به فکر جبران دو امتیاز از دست داده مقابل استقلال اهواز هستیم

مربی تیم استقلال تهران گفت: از نظر اصول فوتبالی هر تیم به طور میانگین باید دو امتیاز از هر مسابقه کسب کند، ما در 4 بازی نیم‌فصل دوم باید 8 امتیاز می‌گرفتیم که 6 امتیاز کسب کردیم.
کد خبر : 66678

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی استقلال مقابل نفت تهران که قرار است یکشنبه هفته جاری انجام شود، گفت: «بازی سختی مقابل نفت داریم. تیم نفت بعد از حذف از جام باشگاه‌ها آسیا تمام توان خودش را بر روی مسابقات لیگ می‌گذارد و این مساله کار ما را سحت می‌کند. البته همه بازی‌های لیگ سخت است و در دور برگشت هیچ تیمی بازی آسانیث ندارد.»


مربی تیم استقلال درباره نتایج ضعیف استقلال در هفته‌های اخیر مسابقات لیگ گفت: «هر تیمی دچار بحران می‌شود در چند بازی نتایج بدی می‌گیرد. البته استقلال وارد بحران نشده است ولی نتایج دو هفته اخیر به خصوص بازی مقابل استقلال اهواز مطلوب نبود و باید در ادامه بازی‌ها از نظر نتیجه گیری به وضع ایده‌آل برسیم.»


وی ادامه داد: «از نظر اصول فوتبالی هر تیم به طور میانگین باید دو امتیاز از هر مسابقه کسب کند، یعنی در چهار بازی نیم‌فصل دوم ما باید هشت امتیاز می‌گرفتیم که شش امتیاز کسب کردیم. باید سعی کنیم در بازی‌های آینده با یک پیروزی در خانه حریفان جبران این دو امتیاز را بکنیم.»


صالح در خصوص شانس استقلال برای قهرمانی در این فصل از مسابقات لیگ بیان کرد: «اکنون می‌توان در مورد قهرمان این فصل مسابقات صحبت کرد. همه تیم‌ها از نظر امتیازی نزدیک به هم هستند و هنوز فاصله زیادی میان مدعیان کسب عنوان قهرمانی ایجاد نشد. ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا استقلال در مرحله اول نتایج خوبی را کسب کند و در مرحله دوم بازی تماشاگر‌پسندی را به نمایش بگذارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته