دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1394 - 12:20
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

ترافیک نیمه سنگین در معابر خارج از طرح راهپیمایی/ مرتفع شدن ترافیک بعد از پایان مراسم 22 بهمن

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در برخی از معابر اصلی پایتخت و خارج از از طرح راهپیمایی گفت: بعد از اقامه نماز ظهر و عصر وضعیت ترافیکی مرتفع خواهد شد.
کد خبر : 66670

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نسبت‌ به سال‌های گذشته بسیار با شکوه‌‌تر بوده است، اظهار کرد: هنوز مراسم 22 بهمن هنوز به پایان نرسیده است و محدودیت‌های اعمال شده همچنان ادامه دارد.


وی با اشاره به معابری که هم‌اکنون ترافیک در آنها نیمه سنگین است، اضافه کرد: در حال حاضر در بزرگراه همت تا حکیم مسیر شمال به جنوب، پل شیخ فضل‌الله نوری، اتوبان امام علی(ع) مسیر شمال به جنوب حد فاصل دماوند تا پیروزی ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.


جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین وضعیت ترافیک در محدوده‌های سه راه بوتان، آذری، شمشیری، جمهوری و بخشی از یادگار امام پرحجم و سنگین است.


عابدی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی تا پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، وضعیت ترافیکی مرتفع خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب