دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1394 - 12:38

سیدجعفر موسوی سرپرست معاونت آموزشی واحد قائم‌شهر شد

با موافقت دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در حکمی سید جعفر موسوی به‌عنوان سرپرست معاونت آموزشی واحد قائم‌شهر منصوب شد.
کد خبر : 66669

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد قائم‌شهر در مراسم معارفه معاون آموزشی واحد قائم‌شهر گفت: «این واحد همچون سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در دو سال اخیر توانست با حمایت و مدیریت هوشمندانه دکتر میرزاده رئیس دانشگاه به توسعه‌ای کم نظیر به‌ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی و منابع دانش پایه دست یابد.»


محمدرضا باقرزاده جلسه تکریم و معارفه را در یک معنی به جلسه بیم و امید تعبیرکرد و گفت: «در این عنوان ما بیم ازدست دادن یک توان و انرژی موجود و امید حاصل شدن یک توان مضاعف دیگر را داریم.»


وی تغییرات را از جمله مقولاتی دانست که همیشه در حال اتفاق افتادن است و هدف از آن را پیشبرد اهداف و موفقیت آن سازمان دانست.


باقرزاده از کوشش‌های ارزشمند پیمان ولی پور معاون آموزشی اسبق در طول دوران مسئولیتش قدردانی و به موسوی سرپرست جدید معاونت آموزشی تبریک گفت و از وی خواست تا با همکاری و همیاری همکاران این حوزه در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت و اجرای سیاست ابلاغی رئیس دانشگاه گام بردارد.


سید جعفر موسوی نیز از زحمات پیمان ولی پور تشکر کرد و با قدردانی از باقرزاده خواست همچون گذشته با حمایت‌های فکری و معنویش پشتیبان فعالیت ها باشد.


موسوی ارتقای کیفیت آموزشی و ارتقای توسعه منابع انسانی را از جمله اهداف فعالیت خود دانست و گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با توجه به قدمت طولانی و دارا بودن پتانسیلهای آموزشی، پژوهشی و رقبای فراوان یکی از دانشگاه‌های خوب شمال کشور به شمار می رود.»


وی ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری همکاران حوزه آموزش بتوانیم مسئولیت محول شده را به نحو احسن انجام داده و هم از نظر سازمانی و هم ساختاری به آن کیفیت مطلوب دست پیدا کنیم.


مراسم معارفه سرپرست معاونت آموزشی واحدقائم شهر با حضور باقرزاده رئیس واحد، اعضای هیات رئیسه، کارکنان و استادان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم‌شهر برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته