دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1394 - 21:35

اشرفی اصفهانی: مردم حضوری مقتدرانه در مراسم 22 بهمن داشته باشند

مدیر عامل بنیاد چهارمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی از عموم مردم دعوت کرد تا حضوری مقتدرانه در مراسم سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی داشته باشند.
کد خبر : 66637

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، متن عطا الله اشرفی اصفهانی چنین است:


بسمه تعالی


«أَمْ یَقُولُونَ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ کَذِبًا فَإِنْ یَشَأْ اللَّهُ یَخْتِمْ عَلَى قَلْبِکَ وَ یَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَ یُحِقُّ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ إِنَّهُ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ... و خداوند باطل‌ را محو و حق‌ را با کلمات‌ خویش‌ پا بر جا می ‌سازد. همانا او به‌ آنچه‌ درون‌ سینه‌ هاست‌ آگاه‌ است‌.» 24 شوری


به لطف خدا سی‌و‌هفتمین فجر انقلاب اسلامی این بار نیز فرا رسید. طلوع عرفانی فجر انقلاب همچون پلی در بستر تاریخ، ملت ایران را از ظلمات و تاریکی به سوی نور و سپیدی رهنمون کرد و با فروپاشی و اضمحلال کاخ استبداد و استعمار به رهبری آن پیر فرزانه بنیان حکومتی الهی و اسلامی را در این سرزمین عزیز بنا نهاد. نظامی که بعد از تمامی این سالها نستوه و استوار در مسیر آرمانی خویش در حرکت است و آثار و برکات آن در فراسوی مکان و حتی زمان برای تمامی آزادگان جهان موجبات دلگرمی و امیدواری است.


بی تردید فجر انقلاب اسلامی فرصتی است مناسب برای بازبینی و تامل هر چه بیشتر بر ارزشها، آرمان ها ودستاوردهای انقلاب اسلامی، تا بیش از گذشته با بنیان گذار انقلاب اسلامی و جانشین صالح آن، رهبر معظم انقلاب و خون تمام شهدای این مرز و بوم پیمان ببندیم تا در راه تحقق اهداف والای این حرکت تاریخی و الهی لحظه ای درنگ نکنیم.


اینجانب به عنوان عضو کوچکی از دریای خروشان ملت بزرگ ایران فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن را به رهبر فرزانه انقلاب حضرت ایت الله خامنه ای و امت شهید پرور ایران تبریک و تهنیت گفته و ضمن دعوت از همگان برای حضوری مقتدرانه همچون تمامی این سالها در راهپیمایی 22 بهمن از خداوند متعال بهروزی و سعادت روزافزون ملت عزیز ایران را آرزو مندم.





انتهای پیام/

برچسب ها: اشرفی اصفهانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته