دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1401 - 08:53

5555555555555555555555555

مدیر گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از تولد دومین بره در کلینیک تخصصی دامپزشکی این دانشگاه در سال 1401 خبر داد.
کد خبر : 666241
آتش سوزی حیفا

علی‌اکبر جنت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در سبزوار با بیان وجود رشته‌های کاردانی دامپزشکی، کارشناسی علوم آزمایشگاهی، مهندسی پرورش صنعتی طیور، مهندسی بهداشت غذایی با منشا دامی، میکروبیولوژی، زیست‌شناسی سلولی و مولکوی، کارشناسی‌ارشد کنترل کیفی و بهداشتی مواد غذایی، ژنتیک و بیوتکنولوژی میکروبی، وجود کلینیک تخصصی دامپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار را ضروری عنوان کرد.


وی اضافه کرد: به‌منظور انجام آزمایش‌های بالینی بر روی نمونه‌های زنده، حیوانات مختلفی از جمله اسب، گاو و گوسفند در کلینیک دامپزشکی دانشگاه نگهداری می‌شوند که در سال جاری با تمهیدات اندیشیده‌ شده شاهد زاد و ولد و تولد دو بره در این کیلینیک بودیم.


مدیر گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، زیر کشت بردن مزارع مجتمع دانشگاهی واحد سبزوار به منظور تأمین علوفه دام‌های زنده کلینیک تخصصی دامپزشکی را از دیگر اقدامات صورت‌گرفته در این حوزه عنوان کرد و گفت: با اجرایی شدن این طرح، خوراک دام‌های زنده این واحد به طور کامل تأمین شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب