دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1394 - 17:29
در کمیسیون دائمی هیات امنا استان؛

بودجه سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به تصویب نهایی رسید/ انتخاب ملایی به عنوان عامل خزانه‌دار

اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در داوزدهمین جلسه کمیسیون دائمی دانشگاه آزاد اسلامی این استان به بحث و بررسی درباره اصلاحات لازم برای بودجه سال 95 این استان پرداختند و این بودجه به تصویب نهایی رسید.
کد خبر : 66611

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این جلسه علاوه بر پایش برنامه ششم شاخص‌های اهداف کمی برنامه پنج ساله ششم بررسی شد.


تعداد دانشجویان غیرایرانی، تعداد اعضای هیات علمی نیمه وقت و حق‌التدریس، تعداد مربیان آموزشیار، مجلات ISI و نمایه بین‌المللی، عنوان مجلات علمی – پژوهشی، تعداد کتاب‌های فارسی و غیرفارسی، تعداد مجلات فارسی و غیرفارسی، واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان، تعداد قطب‌های علمی، مساجد و مراکز اسلامی، خانه‌های فرهنگ و هنر، مجلات با موضوعات فرهنگی و اجتماعی، تعداد کتاب‌های تالیف و ترجمه شده با موضوعات فرهنگی، تعداد طرح‌های پژوهشی با موضوعات فرهنگی و یادمان های فرهنگی شهدا از مهمترین شاخص‌های این برنامه در این استان بود.


در این پایش به بررسی تعداد دانشجویان و استادان شرکت کننده در اردوهای فرهنگی – مذهبی، کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی، مسابقات و کارگاه‌های فرهنگی، مدال‌های کسب شده در مسابقات ورزشی و بین‌المللی، تیم‌های ورزشی، اماکن و فضاهای ورزشی، بودجه پژوهشی و بررسی وضعیت و مساحت ساختمان‌های موجود پرداخته شد.


در جلسه این کمیسیون مهدی ملایی به عنوان عامل خزانه‌دار استان البرز معارفه شد و ابلاغ خود را از دست دکتر بهروز میرزا دبیر هیات امنای استان البرز دریافت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته