دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

رضا مهاجری: باخت‌های صبا دلیل ضعیف بودن این تیم نیست/ نباید توقع خودمان را بالا ببریم

سرمربی پدیده مشهد گفت: «ما برای برد به میدان می‌رویم و امیدوارم با حمایت هواداران مشهدی بتوانیم صبا را در مشهد شکست دهیم.»
کد خبر : 66603

رضا مهاجری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی فردای پدیده مقابل صبای قم اظهار داشت: «صبا تیم قدرتمندی است و بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد. البته در دو هفته اخیر دو شکست مقابل گسترش و راه‌آهن خورد ولی این دو باخت از شایستگی‌های تیم صبا کم نمی‌کند. ما برای برد به میدان می‌رویم و امیدوارم با حمایت هواداران مشهدی بتوانیم صبا را در مشهد شکست دهیم.»


مهاجری در رابطه با نتایج خوب پدیده در دو هفته اخیر و ادامه روند پیروزی‌های این تیم گفت: «خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و برد دو هفته اخیر مقابل سایپا و تراکتورسازی کمک زیادی به ما کرده است. بچه‌ها به خودباروی رسیده‌اند و این مساله از نظر روحی و روانی در ادامه مسابقات برای ما مفید است. تمام تلاش خودمان را می‌کنیم همین روند را ادامه دهیم و نتایج خوبی را برای مردم مشهد به ارمغان بیاوریم.»


وی ادامه داد: «در هفته‌های پایانی نیم فصل اول، چند بازیکن اصلی خودمان را در اختیار نداشتیم و همین مساله باعث شد تا از جوانان خودمان استفاده کنیم و نتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. در حال حاضر اکثر مصدومین به جمع ما اضافه شدند و در چند هفته ابتدایی نیم فصل دوم مسابقات توانستند کمک زیادی به ما بکنند.»


سرمربی پدیده در خصوص جایگاه این تیم در پایان مسابقات لیگ امسال افزود: «من در ابتدای مسابقات گفتم که هدف ما ارائه بازی خوب و تماشاگرپسند است و هدف کسب سهمیه آسیایی را نداریم. الان هم با دو برد متوالی، نباید توقع خودمان را بالا ببریم. امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند و در نهایت در پایان فصل جایگاهی در شان فوتبال مشهد به دست آوریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته