دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1401 - 13:58

آشنایی با موسسه حقوقی دادسو

همه افراد در جامعه ممکن است به نوعی با مشکلات و مسائل حقوقی مختلف مانند طلاق، مهریه، نفقه، ثبت شرکت، انحصار وراثت، حضانت، رهن، اجاره، خرید و فروش و غیره درگیر باشند. حل این مسائل در دادگاه‌ها به زمان زیادی نیاز دارد؛ زیرا تعداد پرونده‌های حقوقی که منتظر رسیدگی دادگاه هستند، بسیار زیاد است. بهترین راهکار برای انجام سریع مسائل حقوقی در دادگاه‌ها، استفاده از خدمات ارائه شده در موسسه‌های حقوقی است.
کد خبر : 665763
رپرتاژ

به گزارش خبرگزاری آنا همه افراد در جامعه ممکن است به نوعی با مشکلات و مسائل حقوقی مختلف مانند طلاق، مهریه، نفقه، ثبت شرکت، انحصار وراثت، حضانت، رهن، اجاره، خرید و فروش و غیره درگیر باشند. حل این مسائل در دادگاه‌ها به زمان زیادی نیاز دارد؛ زیرا تعداد پرونده‌های حقوقی که منتظر رسیدگی دادگاه هستند، بسیار زیاد است. بهترین راهکار برای انجام سریع مسائل حقوقی در دادگاه‌ها، استفاده از خدمات ارائه شده در موسسه‌های حقوقی است. کمک گرفتن از یک موسسه حقوقی معتبر بر اساس نیاز و انجام مشاوره با وکلای حرفه‌ای و باتجربه در موفقیت پرونده‌ی حقوقی نقش به‌سزایی دارد. یکی از موسسه‌های حقوقی معتبر ایران که با استفاده از یک تیم متخصص خدمات بسیار مفیدی به تمام اقشار جامعه ارائه می‌دهد، موسسه حقوقی به نام دادسو است. در این مقاله قصد داریم به معرفی ویژگی‌های و مزایای موسسه حقوقی دادسو بپردازیم.


معرفی موسسه حقوقی دادسو


اگر بخواهیم یکی از بهترین و معتبرترین موسسه‌های حقوقی ایران را معرفی کنیم، اولین موسسه‌ای که نام آن به ذهن می‌رسد، موسسه حقوقی دادسو است. این موسسه خدمات خود را به‌صورت تخصصی و محدود در حوزه‌های مختلف با تضمین کیفیت و به‌صورت فوری به مراجعین خود ارائه می‌دهد. موسسه دادسو فعالیت رسمی خود را از هفت سال پیش آغاز کرده و در طول این سال‌ها توانسته رضایت 98 درصدی مراجعین خود را کسب کند. تعداد پرونده‌های حقوقی موفق این موسسه به بیش از 300 پرونده رسیده است. مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های حقوقی در موسسه دادسو توسط وکلای پایه یک دادگستری، کم‌تر از یک ماه و به‌طور میانگین 20 روز است. وکلای پایه یک در زمینه‌های مختلف دعاوی حقوقی مانند طلاق توافقی، انحصار وراثت، مهریه و غیره تخصص دارند.


این موسسه حقوقی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز شرایطی فراهم کرده است تا با استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص به‌صورت آنلاین و غیرحضوری با وکلای مورد نظر خود ارتباط برقرار کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند. پس از پایان مشاوره آنلاین با وکلای موسسه حقوقی دادسو و به نتیجه رسیدن توافقات، فرد مقیم خارج از ایران باید ابتد به سامانه مخصوص وزارت امور خارجه یعنی سامانه میخک مراجعه کند و سپس از طریق سامانه قوه قضاییه موسوم به سامانه ثنا، برای ثبت قرارداد اقدام کند.


در صورتی‌که موسسه به مدارک افراد مقیم خارج نیاز داشته باشد، متقاضی می‌تواند از طریق پست بین‌المللی، مدارک مورد را به موسسه حقوقی ارسال نماید. مشاوران حقوقی این موسسه، همواره آماده پاسخ‌گویی به تمام مشکلات افراد درگیر پرونده‌های حقوقی هستند. فقط کافیست با شماره تلفن‌های موجود در وبسایت این موسسه تماس بگیرند.


مزایای استفاده از خدمات موسسه حقوقی



  • امکان مشاوره با وکلای باتجربه و متبحر در حوزه‌های گوناگون.

  • آشنایی وکلای حقوقی موسسه با جدیدترین قوانین.

  • استفاده از اتاق فکر برای تعدادی از وکلا برای ارائه ایده درباره یک پرونده خاص.

  • ایجاد شرایط لازم برای مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری.

  • داشتن مجوز رسمی از کانون وکلای دادگستری.

  • داشتن تجربه و تخصص بالا در امور حقوقی.

  • پی‌گیری دقیق و به موقع پرونده‌های حقوقی توسط وکلای موسسه.

  • ارائه اپلیکیشن اختصاصی برای کاربران مقیم خارج از ایران.

  • رسیدگی بسیار سریع به پرونده‌های حقوقی در کم‌تر از یک ماه.

  • رضایت 98 درصدی مراجعه‌کنندگان از خدمات دریافتی.

  • حفظ اطلاعات شخصی و امانت‌دار بودن راز مراجعه‌کنندگان.


آشنایی با موسسه حقوقی دادسو


معرفی خدمات ارائه شده در دادسو بهترین موسسه حقوقی تهران



  • خدمات انحصار وراثت



به معلوم شدن تعداد وراث فرد فوت شده توسط مراجع قانونی، انحصار وراثت گفته می‌شود. وقتی شخصی فوت می‌کند، اموار او به‌صورت سهم‌الارث بین وراث تقسیم می‌شود. در برخی از خانواده‌ها تقسیم ارث با مشکلاتی مواجه می‌شود و افراد برای تقسیم اموال متوفی به موسسه حقوقی مراجعه می‌کنند تا از یک وکیل متخصص در این زمینه کمک بگیرند و تمام امور رسیدگی به پرونده در دادگاه را به او بسپارند.‌ وکلای تخصصی دادسو در این زمینه می‌توانند به تسریع روند پرونده و دریافت گواهی تقسیم ارث کمک کنند. مراحل انحصار وراثت عبارتند از: دریافت گواهی فوت از ثبت احوال، مراجعه به شورای حل اختلاف، دریافت فرم استشهادیه،‌ مشخص کردن مالیات بر ارث، مراجع دریافت گواهی و اطمینان از عدم وجود وراث دیگر.



  • خدمات طلاق توافقی



طلاق توافقی نوعی طلاق است که در آن زن و شوهر با هم بر سر مسائلی مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزندان و غیره، به توافق می‌رسند و به‌صورت مسالمت‌آمیز از یک‌دیگر جدا می‌شوند. یکی‌دیگر از خدمات ارائه شده در معتبرترین موسسه حقوقی یعنی موسسه دادسو خدمات طلاق توافقی است. با استفاده از این خدمات می‌توان روند طلاق را سرعت بخشید و دیگر نیاز نیست زن یا شوهر در دادگاه حضور داشته باشند؛ زیرا وکیل طلاق توافقی تمام مراحل را به تنهایی انجام می‌دهد.



  • خدمات وکیل ملکی



افراد برای رسیدگی به پرونده‌های ملکی خود می‌توانند از خدمات وکیل ملکی در موسسه دادسو استفاده کنند. وکیل ملکی یک وکیل پایه یک دادگستری است که در زمینه رسیدگی به پرونده‌های ملکی دارای تخصص و تجربه بالایی است. او قادر است حتی پیچیده‌ترین و سخت‌ترین مسائل مربوط به این حوزه مانند کلاه‌برداری در ملک، ابطال قرارداد اجاره، سرقفلی، ابطال سند، تنظیم سند رسمی، تصرف عدوانی و غیره را رفع کند.



  • خدمات وکیل چک



وکیل چک، وکیلی است که در زمینه امور مربوط به چک‌های برگشتی و سفته تخصص دارد. افرادی که وقت کافی برای پی‌گیری مسائل مربوط به چک را ندارند، معمولا از این خدمات موسسه حقوقی استفاده می‌کنند. ارائه طرح دعوی به مراجع قانونی، تنظیم دادخواست، صدور شکوائیه، حضور در جلسات دادگاه و رسیدن به نتیجه مطلوب از وظایف وکیل چک محسوب می‌شود.


دریافت مشاوره حقوقی رایگان از موسسه دادسو


در این مقاله به معرفی ویژگی‌ها و مزایای موسسه دادسو به‌عنوان بهترین موسسه‌ حقوقی تهران پرداختیم. برای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین می‌توانید به سایت این موسسه با آدرس اینترنتی https://dadsoo.com مراجعه کنید. مشاوره آنلاین برای افرادی که امکان مراجعه حضوری به این موسسه را ندارند، بسیار مفید است. آن‌ها می‌توانند از طریق چت آنلاین یا گفت‌وگو در واتساپ، با وکلای پایه یک دادگستری ارتباط برقرار کنند و سوالات حقوقی خود را مطرح کنند. برای دریافت مشاوره آنلاین، نیازی به پرداخت هزینه نیست؛ زیرا این نوع خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شوند.


آشنایی با موسسه حقوقی دادسو


متقاضیان وقتی پس از انجام مشاوره با وکیل موردنظر خود به توافق رسیدند، می‌توان شروع قرارداد و تشکیل پرونده را به‌صورت الکترونیکی انجام دهند. تمام وکلایی که در دادسو فعالیت می‌کنند، دارای یک پشتیبان اختصاصی هستند تا مراحل رسیدگی به پرونده حقوقی موکل را با جزئیات کامل به او اطلاع دهد. هزینه‌هایی که موسسه دادسو بابت خدمات از مراجعه‌کنندگان دریافت می‌کند، بسیار مقرون به صرفه‌تر از موسسات حقوقی دیگر است.



انتهای پیام/ ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته