دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

مدیر عامل سپاهان: داورها به سود پرسپولیس سوت می‌زنند/ اشتباهات داوری در دو بازی به ضرر سپاهان بود

اصغر باقریان گفت: اشتباهات داوری جزیی از بازی فوتبال است، اما تکرار اشتباه باعث می‌شود تا یک تیم از روند نتیجه گیری خارج شود.
کد خبر : 66569

اصغر باقریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص اعتراض سپاهان به اشتباهات داوری چند هفته اخیر مسابقات لیگ اظهار داشت: «در دو بازی اخیر سپاهان مقابل فولادخوزستان و پرسپولیس، اشتباهات داوری به ضرر سپاهان بود و نتیجه این دو بازی را تغییر داد. متاسفانه در برنامه‌های ورزشی فقط چند صحنه بازی را برای کارشناسی به نمایش می‌گذارند و همه صحنه‌های داوری که علیه ما بود را نشان نمی‌دهند.»


وی ادامه داد: «در بازی مقابل پرسپولیس داور 5 اشتباه تاثیر گذار بر علیه تیم ما انجام داد و نتیجه بازی را عوض کرد. همچنین در بازی مقابل فولاد هم در دقیقه 4 بازی یک گل صحیح ما را داور مردود اعلام کرد، در حالی که اکثر کارشناسان داوری اعتقاد داشتند که آن توپ گل شد.»


باقریان در مورد اشتباهات داوری در این فصل لیگ برتر که موجب اعتراض چند تیم لیگ برتری شد گفت: «اشتباهات داوری جزیی از بازی فوتبال است، اما تکرار اشتباه باعث می‌شود تا یک تیم از روند نتیجه گیری خارج شود. در ابتدای فصل در چند بازی داوران علیه پرسپولیس سوت زدند ولی با اعتراضات زیاد آنها قضاوت‌ها به نفع آنها شده است. اما ما در چند بازی که از ناحیه داوری ضربه خوردیم اعتراض زدیم، اما هیچ فایده‌ای برای ما نداشت.»


مدیرعامل سپاهان در رابطه با شرایط سپاهان در ادامه مسابقات لیگ برتر افزود: «در این فصل مسابقات لیگ، همه تیم‌ها آماده هستند و در هیچ تیمی بازی راحتی ندارد. ما هم برای جمع‌آوری امتیازات بیشتر و رسیدن به جمع مدعیان باید تمام عزم خودمان را جزم کنیم و در زمین مسابقه برای کسب پیروزی بجنگیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته