دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1401 - 22:28

اسکوچیچ: مخالف جدایی باقری از تیم ملی هستم/خورشیدی و استیلی انتخاب من نبودند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از فدراسیون خواستم کریم باقری در کادر تیم ملی باشد اما نتوانستند او را حفظ کنند.
کد خبر : 665659
دراگان اسکوچیچ

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کاملا با تصوری که مردم از من دارند، متفاوت هستم. دستیارانم را خودم انتخاب کردم. بهترین بازی‌های دوستانه را خواستم و ترسی ندارم


وی افزود: ترسی از دست دادن شغلم در ایران ندارم. تصمیم گرفته‌ام که در ظاهر ساکت باشم اما معنی‌اش این نیست که به صورت علنی با فدراسیون بجنگم. هدف من این است که کار خودم را انجام بدهم. بعد از قرعه‌کشی جام جهانی هیچکس با من صحبتی نکرد.خوبان عالم در تیم ملی وجود ندارد.


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: بعد از قرعه‌کشی، من 44 صفحه برنامه برای فدراسیون نوشتم. در کمپ اول، 3 مسابقه درخواست داشتم. از فدراسیون خواستم با کیفیت‌ترین رقبای ممکن بازی بگذارد. این یعنی من به دنبال بهترین مسابقات هستم و ترس از دست دادن جایگاه‌ام ندارم. به فدراسیون گفته‌ام که اگر در فیفا دی بعدی بازی دوستانه تنظیم نکند، خودم برای بازی دوستانه دست به کار می‌شوم!


وی تصریح کرد: از چه نظر در فدراسیون از من حساب نمی‌برند؟ باید بیایم بیرون و داد و بیداد کنم؟ ظاهر من در گفتگو با رسانه و مسئولان‌ فدراسیون متفاوت است. خیلی پیش آمده است که استعفا بدهم. در بحرین ناراحت بودم چون 10 روز قبل از بازی آخر قرارداد دستیاران من امضا شد. دستیارانم را خودم انتخاب کردم. هاشمیان و باقری را من به تیم ملی آوردم. باقری را می‌خواستم اما فدراسیون نتوانستد او را نگه دارد. سرپرست های تیم ملی، خورشیدی و استیلی را من انتخاب نکردم. رابطه ما حرفه‌ای است و دوستانه نیست.


انتهای پیام/۴۱۴۶


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته