دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

سردار قریشی: مسئولان فرهنگی القائات عوام‌فریبی‌های دشمن را خنثی کنند/مردم نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده‌اند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئولان فرهنگی موظفند همان فرمایش رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین را اجرا کنند تا القائات، عوام‌فریبی و دروغ‌های دشمن را خنثی کنند.
کد خبر : 665562
سردار قریشی

سردار سید قاسم قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا درباره هشدار رهبر معظم انقلاب در خصوص القای نا امیدی از ناحیه دشمن به مردم و مسئولان اظهار کرد: مردم در این زمینه وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند و مهم این است که کشور ما آن مسیری که تاکنون ادامه داده را از این پس نیز ادامه دهد.


وی تأکید کرد: مردم هم در مقابل دشمن ایستادگی کرده‌اند و هم با اقدامات سازنده خودشان نقشه‌های دشمن را نقشه برآب کرده‌اند، یعنی وقتی که توانمندی خود را به نمایش گذاشتند و در بخش‌های مختلف کشور از نظر علمی، صنعتی و فناوری پیشرفت‌های زیادی ایجاد کردند، به نوعی دشمن را با ناکامی مواجه کرده‌اند.


سردار قریشی گفت: انشاءلله انسجام، همدلی و وحدت بین مردم راه را برای ادامه مسیر انقلاب و نظام باز می‌کند و با توان بیشتری جهت رسیدن به اهداف انقلاب حرکت می‌کنیم.


وی درباره وظیفه مسئولان فرهنگی جهت جلوی‌گیری از القای ناامیدی از سوی دشمن نیز گفت: وظیفه اصلی مسئولان خدمت به مردم است، در حقیقت مسئولان موظفند مشکلات مردم را رفع کنند تا کاستی‌های زندگی مردم برطرف شود.


جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان فرهنگی موظفند همان فرمایش رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین را اجرا کنند تا القائات، عوام‌فریبی و دروغ‌های دشمن را خنثی کنند.


انتهای پیام/۴۰۱۳/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته