دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1394 - 14:45
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری: دولت به بی‌مهری‌های صداوسیما عادت کرده است

حجت‌الاسلام مجید انصاری، قطع سخنان رئیس‌جمهوری در صداوسیما را ذیل روند بی‌مهری‌های این رسانه به دولت عنوان کرد و در واکنش به عدم پخش مراسم اعطای نشان لیاقت به ظریف از تلویزیون، گفت: ظریف و همکارانش در قلب مردم نشان سپاس دریافت کرده‌اند.
کد خبر : 66544

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در پاسخ به این سؤال که «به نظر شما، دلیل اصلی پخش نشدن سخنرانی رئیس‌جمهوری از رسانه ملی در روز اهدای نشان ملی به وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی به دلیل کاندیداتوری رئیس‌جمهوری در انتخابات مجلس خبرگان است؟»، گفت: این هم در زمره بهانه‌های صداوسیماست. دولت به این روند بی‌مهری‌های صداوسیما عادت کرده است.


وی ادامه داد: مردم خوب متوجه‌اند که دلیل این بی‌مهری‌ها چیست؛ لذا برخی متولیان، توجیهات نادرستی در این باره می‌کنند.


معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری تصریح کرد: وقتی که رئیس‌جمهوری که منتخب مردم است و از طرف ملت انتخاب شده است به قهرمانان نشان ملی می‌دهند رسانه ملی باید این صحنه را به عنوان صحنه افتخار تاریخ ایران پخش کند آن هم از همه شبکه‌های ملی، نه اینکه حتی در پخش‌های خبری به صورت گذرا و عبوری از آن عبور کند.


انصاری در پایان خاطرنشان کرد: هر کاری کنند این قهرمانان در قلب مردم نشان سپاس دارند و مطمئن هستیم مردم ایران مردم بزرگ و قدرشناسی هستند و فقط تأسف می‌خوریم که چرا رسانه ملی در حد رسانه حزبی تنزل کرده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته