دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1394 - 14:54

مسابقات ورزشی کارکنان واحد نجف‌آباد در ایستگاه قهرمانی + تصاویر

مسابقات ورزشی فوتسال، تنیس روی میز و والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، گرامیداشت دهه مبارک فجر با برگزاری آیین اختتامیه و اعلام قهرمانی تیم‌های استادان در رشته والیبال و فوتسال و کسب مقام اول و دوم رشته تنیس روی از سوی کارکنان معاونت سما به پایان رسید. 
کد خبر : 66533

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، مسابقات ورزشی والیبال، فوتسال و تنیس روی میز با شرکت ۱۳۰ نفر از کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در مجموعه ورزشی پوریای ولی این دانشگاه برگزار شد. در این دوره از مسابقات در بخش بازی‌های تیمی، هفت تیم ورزشی فوتسال و شش تیم ورزشی والیبال چهار نفره و در بخش انفرادی ۲۴ ورزشکار در رشته تنیس روی میز حضور داشتند.



در پایان این دوره از بازی‌ها در رشته فوتسال که با شرکت ۷ تیم برگزار شد، تیم اعضای هیات علمی موفق به کسب مقام اول، تیم کارکنان حوزه معاونت‌های اداری مالی و دانشجویی فرهنگی مقام دوم و تیم کارکنان حوزه معاونت پژوهشی به مقام سوم این رشته ورزشی پرطرفدار دست یافتند.


در بازی‌های رشته والیبال چهار نفره 6 تیم اعضای هیات علمی، شهید گوینده، حضرت ولیعصر، کارکنان اداره حفاظت فیزیکی، کارکنان حوزه معاونت آموزشی و کارکنان بیمارستان دانشگاه به صورت دوره‌ای به رقابت پرداختند. در پایان شش روز جدال نفس گیر والیبالیست‌های دانشگاه، تیم چهار نفره اعضای هیات علمی که در ترکیب خود از دو بازیکن نیمه حرفه‌ای والیبال لیگ دسته دو کشور سود می‌برد، با چهار برد دو بر صفر و یک باخت دو بر یک و کسب ۹ امتیاز بر فراز سکوی نخست این دوره از مسابقات پیروزی خویش را جشن گرفتند.



تیم والیبال حضرت ولیعصر (عج) که متشکل از کارکنان معاونت دانشجویی، فرهنگی و اداری مالی بود هم با بهره گیری از یک مربی کاربلد و آشنا به مدیریت ورزشی و با شارژ روحی و روانی تماشاگران خونگرم در پایان پنج بازی با ۴ برد و یک باخت و کسب ۸ امتیاز بر سکوی دوم قهرمانی مسابقات ایستادند.


تیم والیبال شهید گوینده متشکل از کارکنان حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه پس از انجام پنج بازی با سه برد و دو باخت و کسب ۷ امتیاز بر روی سکوی سوم این مسابقات قرار گرفتند.



در بازی‌های انفرادی که در رشته تنیس روی میز و با شرکت ۲۴ همکار دانشگاه برگزار شد، در پایان جدال پنج روزه راکت بدستان، بابک ایمانیان و محمد موحدی از کارکنان مدارس سما و رضا نصوحی استادیار دانشکده فنی و مهندسی به ترتیب مقام اول تا سوم تنیس روی میز را به دست آوردند.



مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این مسابقات با حضور مسعود کثیری معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی، رضا ابراهیمی معاون پژوهش و فناوری، حسین سلیمانی معاون دانشجویی و فرهنگی و احمد زمانی مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و دیگر مدیران و مسئولان واحد برگزار و از نفرات بر‌تر تیم‌های اول تا سوم شرکت کننده در این دوره از مسابقات با اهداء کارت هدیه، کاپ، لوح و مدال قهرمانی تقدیر شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته