دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1401 - 11:49
اسماعیلی در نشست حکمرانی مردمی در گفتمان عدالت و جمهوریت:

ماموریت دولت بازگشایی گره‌های اقتصادی مردم است

وزیر ارشاد با اشاره با اینکه جامعه ایرانی امروز می‌تواند با دولت مردمی، مفهوم خدمت‌گزاری را تجربه کند، گفت: ماموریت دولت بازگشایی گره‌های اقتصادی مردم است.
کد خبر : 665306
همایش حکمرانی مردمی در گفتمان عدالت و جمهوریت

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمدهادی اسماعیلی در نشست حکمرانی مردمی در گفتمان عدالت و جمهوریت که صبح امروز دوشنبه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و به همت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری وضعیت بغرنج اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را شاهد بودیم که تبیین وضعیت امروز ما فارغ از تاریخ قبلی نیست.


وی افزود: از سال ۹۷ تا ۱۴۰۰ با بحران اقتصادی و شکاف مواجه شدیم در این راستا دولت سیزدهم با شعار و رویکرد خدمت به مردم و مردمی سازی تحول گرا روی کار آمد.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تا سال ۱۴۰۰ در بسیاری از تحقیقات پیمایش با افت اعتماد مردمی به دولت و دستگاه‌های اجرایی شده‌ایم، گفت: این امر سرمایه اجتماعی دولت را تهدید می‌کرد لذا در وهله اول ماموریت دولت بازگشایی گره مشکلات اقتصادی مردم بود و نقطه اتکا را بر حل مسائل موجود بنا کرد.


وی افزود: امروز جامعه ایرانی می‌تواند با دولت مردمی با کاهش تصدی گری دولت و رفع موانع اقتصادی، دولت در معنای واقعی خدمت‌گزار را تجربه کند.


انتهای پیام/۴۱۶۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته