دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1401 - 17:25

شهرداری برای خرید خدمات دوچرخه اشتراکی فراخوان داد

سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران آماده همکاری و مشارکت با کلیه شرکت‌ها به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و سایر سرمایه‌گذاران در زمینه ارائه خدمات دوچرخه اشتراکی به شهروندان تهرانی است.
کد خبر : 665212
دوچرخه

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران آماده همکاری و مشارکت با کلیه شرکت‌ها به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و سایر سرمایه‌گذاران در زمینه ارائه خدمات دوچرخه اشتراکی به شهروندان تهرانی است.


این سازمان با انتشار فراخوانی برای خرید خدمات دوچرخه اشتراکی از این شرکت‌ها اعلام آمادگی کرده است بر اساس این فراخوان، شرکت‌هایی که بتوانند بر اساس استانداردهای اولیه اسناد فنی، خدمات سفر دوچرخه را به شهروندان ارائه نمایند، می‌توانند با حداقل موجودی ۳۰۰ دوچرخه هوشمند نسل چهارم، در این فراخوان شرکت کنند.


خرید خدمات سفر اشتراکی بر اساس قیمت تمام شده کارشناس رسمی دادگستری است که از این مبلغ ۱۰درصد توسط شهروندان و ۹۰ درصد از سوی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک به سرمایه‌گذاران پرداخت خواهد شد که با توجه به چشم‌انداز پیش‌بینی شده، سهم سفر دوچرخه اشتراکی در شهر تهران ۲.۴ سهم برای هر دوچرخه در روز برآورد شده که عدد قابل ملاحظه‌ای برای شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران است.


انتهای پیام/۴۱۲۹/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته