دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1401 - 16:26

گزینه‌های نزدیک به استقلال

باشگاه استقلال در حال مذاکره با برخی بازیکنان استقلال تا در صورت تأیید سرمربی جدید جذب شوند.
کد خبر : 665186
آرم استقلال

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال کماکان در تلاش است تا با بهترین گزینه برای هدایت تیم فوتبالش به توافق برسد و پس از منفی شدن حضور جواد نکونام و الکساندر نوری بحث سرمربیگری ریکاردو ساپینتو مطرح شده هر چند این موضوع مورد تأیید رسمی مدیران تیم آبی‌پوش قرار نگرفته است.


از سویی دیگر باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد برخی مهره‌های خود به خصوص ملی‌پوشان وارد عمل شده‌اند و تمدید قرارداد دیگر بازیکنان هم منوط به تأیید نظر سرمربی است. البته از کلیه این بازیکنان فیلم تهیه شده تا سرمربی پس از بررسی عملکرد آنها در مورد تمدید قرارداد تصمیم بگیرد.


مدیران باشگاه استقلال باب مذاکره را با محمد نادری و کاوه رضایی باز کرده‌اند هرچند حضور این بازیکنان به خصوص رضایی به موفقیت آنها در تست پزشکی است. در این میان نادری به استقلال نزدیک‌تر شده و می‌توان او را آبی‌پوش دانست. دیگر بازیکنی که مذاکرات با مدیر برنامه‌های او در حال انجام است، سعید صادقی بوده که پرسپولیس هم به دنبال جذب اوست. صادقی فصل گذشته آقای پاس گل شد. یکی از مدیران باشگاه استقلال مذاکرات مستمر را با مدیر برنامه‌های صادقی تأیید کرد و گفت این بازیکن تمایل خود را به حضور در استقلال نشان داده اما پس از آنکه قراردادی منعقد شد این بازیکن یکی از اعضای باشگاه شمرده می‌شود. هر چند مدیر برنامه‌های او در حال توافق با باشگاه پرسپولیس هم است!


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته