دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1401 - 11:40

درخواست عجیب مدافع گرجستانی برای حضور در پرسپولیس

مدافع گرجستانی فصل گذشته سپاهان برای پیوستن به پرسپولیس خواسته عجیبی داشته است.
کد خبر : 665113
گولسیانی

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، گئورگی ولسیانی مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته و این مربی، مدیریت باشگاه پرسپولیس را برای جذب مدافع گرجستانی سخت تحت فشار قرار داده است.


همین مسئله باعث شده تا مدیر برنامه‌های ولیسیانی برای سرخپوش شدن این بازیکن خواهان مبلغ 15 میلیارد تومان شود. بازیکن 31 ساله‌ای که اگر به کشورش برگردد شاید ماهی دو هزار دلار هم دستمزد نداشته باشد اما در ایران 500 هزار دلار برای یک فصل می‌خواهد.


چنین درخواست عجیبی از سوی مدافع گرجستانی باعث شده تا مدیریت باشگاه پرسپولیس در مورد جذب این بازیکن عقب نشینی کند. رضا درویش خوب می‌داند اگر قرار باشد به یک مدافع 31 ساله 15 میلیارد دستمزد بدهد آن وقت ملی‌پوشان تیمش مبلغی به مراتب بیشتر درخواست خواهند کرد.


در هر صورت گل‌محمدی سخت مدیریت باشگاهش را برای جذب ولسیانی تحت فشار قرار داده و با شرایط موجود احتمال سرخپوش شدن او زیاد است. اتفاق مشابه‌ای که فصل پیش در مورد رضا اسدی رخ داد و این بازیکن علی رغم اینکه گران‌ترین بازیکن تیمش در فصل نقل و انتقالات لقب گرفت اما از نظر فنی کارایی برای پرسپولیس نداشت. البته گل‌محمدی برای بازیکنان تاجیکستانی و تمیروف ازبک هم خیلی اصرار داشت و حالا آنها را در لیست مازاد قرار داده است.


انتهای پیام/4146

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته