دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1401 - 17:12
وزیر جهاد کشاورزی:

مطالبات مردم را به گوش رئیس‌جمهور می‌رسانم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: مطالبات مردم شهرستان خمینی‌شهر را به اطلاع هیئت دولت و رئیس جمهور می‌رسانم.
کد خبر : 664772
ساداتی نژاد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از خمینی‌شهر، سیدجواد ساداتی‌نژاد در سفر به شهرستان خمینی‌شهر با شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر برگزار شد، با بیان‌اینکه مطالبات مردم را به اطلاع هیئت دولت و رئیس جمهور می‌رسانم، بیان کرد: اختصاص فرمانداری ویژه شهرستان خمینی‌شهر را از طریق وزیر محترم کشور پیگیری می‌کنم و درخواست مردم و مسئولان شهر درچه را برای تبدیل به شهرستان به هیئت دولت‌ منعکس می‌کنم.




بیشتر بخوانید:


استعداد خمینی‌شهر برای داشتن فرمانداری ویژه




وی از پیگیری موضوع حقابه کشاورزان استان اصفهان در هیئت دولت خبر داد و بر لزوم کمک دولت به اتصال مترو اصفهان به شهرستان خمینی‌شهر تأکید کرد.


وزیر جهاد کشاورزی بر مساعدت دولت برای تأمین دستگاه ام آر آی (MRI) برای شبکه بهداشت و درمان خمینی‌شهر تأکید کرد و گفت: کمبودهای حوزه بهداشت و درمان در شهرستان خمینی‌شهر باید برطرف شود.


نماینده اعزامی هیئت دولت به شهرستان خمینی‌شهر در حاشیه برگزاری جلسه با مسئولان شهرستان و در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر در خصوص حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی و پیگیری تخصیص سهام عدالت به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نیز قول مساعد داد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته