دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1401 - 14:52

هتل پارسیان آزادی تهران با بهترین دسترسی به مکان های مهم تهران

هتل پارسیان آزادی تهران یکی از لوکس ترین هتل های ۵ ستاره کشور است که در سال ۱۳۵۶ به عنوان عضوی از مجموعه هتل های بین المللی هایت احداث گردید.
کد خبر : 664757
هتل پارسیان

به گزارش خبرگزاری آنا، هتل پارسیان آزادی تهران یکی از لوکس ترین هتل های ۵ ستاره کشور است که در سال ۱۳۵۶ به عنوان عضوی از مجموعه هتل های بین المللی هایت احداث گردید. این هتل مجلل پس از انقلاب جهت ارتقا سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت و زیر مجموعه هتل های پارسیان فعالیت خود را ادامه داد. هتل پنج ستاره پارسیان آزادی به خاطر داشتن بهترین امکانات و خدمات براساس استانداردهای روز صنعت هتلداری دنیا به عنوان یکی بهترین هتل های تهران نیز شناخته می شود. اگر قصد دارید اقامتی فراموش نشدنی در پایتخت تجربه کنید، می توانید رزرو هتل پارسیان آزادی تهران را از طریق سامانه رزرواسیون ملی اقامت ۲۴ انجام دهید.


اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران


هتل ۵ ستاره مجلل پارسیان آزادی دارای ۲۶ طبقه و ۴۷۵ باب اتاق و سوئیت لوکس است. برای رزرو هتل پارسیان آزادی تهران و اقامت در آن اتاق ها و سوئیت های متنوعی برای انتخاب پیش رو دارید. تمامی این اتاق ها و سوئیت ها از بهترین امکانات و خدمات برخوردار هستند و اقامتی دلنشین و راحت را فراهم می آورند.


اتاق های یک تخته


اتاق های یک تخته هتل پارسیان آزادی با متراژ ۳۰ متر مربع و داشتن یک تخت دبل یا یک تخت سینگل بهترین گزینه برای اقامت افرادی است که به تنهایی به تهران سفر می کنند. این اتاق ها دارای فضایی دنج بوده و مجهز به وسایل با کیفیت می باشند.


اتاق های دو تخته دبل


اتاق های دو تخته دبل که دارای یک تخت دو نفره دبل با کیفیت هستند در طبقات ۱۰ تا ۲۱ هتل پارسیان آزادی قرار دارند. این اتاق ها با دکوراسیون و چیدمان زیبا و چشم نواز محیطی آرامشبخش را برای اقامتی خاطره انگیز فراهم می آورند. تمامی امکانات و خدمات این اتاق ها براساس استانداردها و معیارهای به روز صنعت هتلداری در نظر گرفته شده اند.


اتاق های دو تخته توئین


این اتاق ها نیز همانند اتاق های دبل در طبقات ۱۰ الی ۲۱ هتل قرار دارند و برای اقامت دو نفر بهترین گزینه محسوب می شوند. اتاق های توئین دارای دو تخت سینگل بوده و امکان پذیرش نفر اضافه نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. اتاق های توئین به دو صورت معمولی و ویژه در اختیار مسافران قرار می گیرند. اتاق های ویژه از فضای دلبازتر و امکانات و خدمات بهتری برخوردارند. این اتاق ها در طبقات ۲۲ تا ۲۵ هتل واقع شده اند و نمای بی نظیری از شهر را دارند. اگر قصد رزرو هتل تهران را دارید می توانید با رزرو هتل پارسیان آزادی به عنوان یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های تهران و انتخاب اتاق های دو تخته توئین اقامتی به یادماندنی را تجربه کنید.


سوئیت دو نفره جونیور


اگر به دنبال مکانی خاص و منحصربفرد برای اقامت در پایتخت هستید، سوئیت های هتل پارسیان آزادی بهترین گزینه به شمار می روند. یکی از این سوئیت ها جونیور نام دارد که دو نفره بوده و دارای فضای بزرگ و شیک با یک تخت دبل است. شما با رزرو هتل پارسیان آزادی و انتخاب سوئیت دو نفره جونیور آن می توانید از امکانات و خدمات بی نظیر و ویژه ای بهره ببرید. در این سوئیت حمام اختصاصی با وان و جکوزی، اتاق خواب، اتاق نشیمن، مبلمان با کیفیت، دکوراسیون چشم نواز و ... برای رفاه حال بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است.


اتاق های هتل پارسیان آزادی تهران


سوئیت رویال


یکی دیگر از سوئیت های بزرگ و منحصربفرد هتل آزادی تهران سوئیت رویال نام دارد. این سوئیت که از متراژ بالا و امکانات جذابی برخوردار است در طبقات ۲۲ الی ۲۵ قرار دارد. سوئیت رویال برای آن دسته از مسافرانی که به دنبال اقامتی خاص و متفاوت هستند می تواند بهترین مکان اقامتی محسوب گردد. در این سوئیت یک تخت دبل، مبلمان شیک، حمام اختصاصی، پرده ها و فرش های نفیس، آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن و بهترین امکانات و خدمات به مهمانان ارائه شده است.


سوئیت پرزیدنتال


در طبقات ۲۲ تا ۲۵ هتل پارسیان آزادی تهران سوئیت هایی فوق لوکس و بسیار مجلل وجود دارد که به نام سوئیت پرزیدنتال شناخته می شوند. این سوئیت ها اقامتی همانند روسای جمهور را برای مهمانان فراهم می کنند و دارای بالاترین سطح استانداردهای بین المللی صنعت هتلداری می باشند. سوئیت پرزیدنتال به صورت دوبلکس طراحی شده و شامل دو اتاق خواب، یک اتاق نشیمن، اتاق مخصوص محافظ شخصی، سه حمام و سرویس بهداشتی مجزا و مجهز به وان و جکوزی، سه دستگاه تلویزیون، پرده کنترلی، اتاق کار، فضای مخصوص جلسه و ... است. معمولا از سوئیت پرزیدنتال برای میزبانی از مقامات عالی رتبه داخلی و خارجی استفاده می شود.


موقعیت مکانی هتل پارسیان آزادی تهران


هتل آزادی در یکی از بهترین و خوش آب و هواترین مناطق تهران یعنی تقاطع بزرگراه های چمران و یادگار امام واقع شده است. به خاطر موقعیت جغرافیایی ویژه این هتل مهمانان می توانند دسترسی راحتی به اماکن مهم و جاهای دیدنی تهران داشته باشند. از مزیت های این هتل می توان فاصله نزدیک به نمایشگاه بین المللی، مرکز صدا و سیما، سالن اجلاس سران، مجموعه تاریخی سعدآباد، پارک ژوراسیک، درکه، ولنجک و بوستان باغ ایرانی را نام برد.


هتل پارسیان آزادی تهران


امکانات و خدمات هتل پارسیان آزادی تهران


یکی از نقاط قوت هتل ۵ ستاره پارسیان آزادی تهران امکانات و خدمات بی نظیر آن است. این امکانات و خدمات براساس به روزترین و بالاترین معیارهای صنعت هتلداری بین المللی برای رفاه حال مهمانان فراهم شده اند. با رزرو هتل پارسیان آزادی به عنوان یکی از شاخص ترین و مجلل ترین هتل های تهران و استفاده از امکانات و خدمات ویژه آن می توانید اقامتی تکرار نشدنی را در پایتخت تجربه کنید.


رستوران ها


تنوع رستوران در این هتل ۵ ستاره بالا بوده و شما می توانید انواع غذاهای لذیذ را در محیط های متفاوت نوش جان کنید. رستوران پارسه در طبقه ۲۶ هتل واقع شده که چشم اندازی تماشایی و فوق العاده از شهر تهران دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با بالاترین کیفیت سرو می کند. رستوران کنزو که یکی از خاص ترین رستوران های تهران محسوب می شود در واقع یک رستوران ژاپنی است. این رستوران در طبقه همکف هتل پارسیان آزادی قرار دارد و با فضا و دکوراسیونی کاملا ژاپنی انواع غذاهای ژاپنی و آسیای شرقی را ارائه می دهد.


تالارها و سالن ها


سالن های مجلل زرین، زمرد، ارکیده، نگین و سالن vip پانیذ در هتل پارسیان آزادی تهران را می ‌توان جزو بهترین مکان ‌ها برای اجرای مراسم عروسی و نامزدی و مراسم‌ های رسمی مانند همایشات، کنفرانس ها و جلسات اداری، سازمانی و کاری دیگر نام برد. در این سالن ها و تالارهای زیبا، بزرگ و لوکس هتل آزادی تهران امکان چیدمان ‌های مختلفی از دکوراسیون، تزیینات و میزها با توجه به سلیقه شخصی وجود دارد. همچنین این سالن ها از بهترین سیستم های صوتی و تصویری و نورپردازی مدرن برخوردارند و دارای پذیرایی با کیفیت و سطح بالا می باشند.


از دیگر امکانات و خدمات ویژه هتل پارسیان آزادی تهران می توان به استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، وسایل بدنسازی، باربری، خانه داری، لاندری، فروشگاه، آرایشگاه، خدمات معلولین، خدمات پزشکی، کافی شاپ و ... اشاره نمود.


انتهای پیام/۴۱۲۹/

انتهای پیام/

برچسب ها: هتل
ارسال نظر
قالیشویی ادیب