دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1401 - 11:52

لزوم انجام اصلاحات هندسی به منظور کاهش تصادفات/ بزرگترین مشکل ما نبود ایمنی کافی در تقاطع‌ها است

ملاصالحی گفت: اصلاحات هندسی باعث خواهند شد تا معابر ایمنی داشته باشیم و از مدت مدت زمان سفر شهروندان در معابر و خیابان‌ها و هزینه‌های سفر کاسته شود.
کد خبر : 664546
اصلاح هندسی

محمد ملاصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، درباره اصلاحات هندسی انجام شده در سال جاری و اقداماتی که قرار است منجر به کاهش ترافیک شود، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت بالای موضوع اصلاحات هندسی، به منظور ارتقا و افزایش ایمنی معابر، روان‌سازی بار ترافیک، کاهش زمان تردد وسایل نقلیه در شهر و زیباسازی بصری ۱۴۵ متر مربع اصلاح هندسی از ابتدای سال جاری داشته‌ایم.


سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ افزود: لیست اصلاحات هندسی از گذشته وجود داشت و بعد از حضور در منطقه نسبت به اصلاح هندسی ۱۳ پروژه اقدام کردیم که این اصلاحات هندسی به منظور کاهش تصادفات جرحی و فوتی قرار است انجام شود و از ابتدای سال تا به امروز نیز ۳ پروژه را در سطح منطقه کلید زدیم.


وی با بیان اینکه بزرگترین مشکل در تقاطع‌ها نبود ایمنی و... مناسب است گفت: اصلاحات هندسی باعث خواهند شد تا معابر ایمنی داشته باشیم و از مدت مدت زمان سفر شهروندان در معابر و خیابان‌ها و هزینه‌های سفر کاسته شود.


ملاصالحی ادامه داد: ما این ۱۳ پروژه در دستور کار را در ۶ ماه ابتدایی سال به پایان خواهیم رساند و در روزهای آینده پیمانکار پروژه هم مشخص می‌شود.


انتهای پیام/۴۱۷۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته