دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1393 - 15:04

یادگار در انتظار خروش تبریز/ فولاد فردا سوار لوکوموتیو می‌شود؟

هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فردا با انجام دیدار‌ 2 نماینده کشورمان در گروه‌های C و D پیگیری خواهد شد.
کد خبر : 6645

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فردا در حالی پیگیری خواهد شد که 2 نماینده کشورمان تیم‌های تراکتورسازی تبریز و فولادخوزستان به مصاف حریفانی از امارات و ازبکستان می‌روند.


یادگار در انتظار خروش تبریز/تونی فقط پیروزی می‌خواهد


تیم تراکتورسازی تبریز فردا در دومین دیدار خود در این دوره از بازی‌ها باید از ساعت 16:00 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف الاهلی امارات برود.


تراکتورسازان که در اولین دیدار خود مقابل پاختاکور ازبکستان تن به شکست 2بر1 دادند این بار عزم خود را جزم کردند تا اولین 3 امتیاز آسیایی را در خانه و مقابل چشم هواداران خود به دست بیاورند.


ورزشگاه‌ یادگار امام تبریز فردا در انتظار خروش ده ها هزار هوادار آذری برای حمایت از تراکتورسازان است تا بار دیگر سرخپوشان تبریزی با شعار‌های "یِر یاتار طوفان یاتار یاتماز تراکتور پرچمی" از بازیکنان تیمشان حمایت کنند و باعث بهبود عملکرد انها مقابل حریف اماراتی باشند.


تیم الاهلی با تمام قوا برای انجام دیدار با تراکتورسازی به تبریز سفر کرده و از اردوی این تیم خبر می‌رسد حتی بازیکنان مصدوم و محروم نماینده امارات نیز آنها را همراهی می‌کنند.


الاهلی در اولین دیدار خود مقابل الاهلی عربستان به تساوی پر گل 3 بر 3 رضایت داد تا تنها یک امتیاز از این مسابقه به دست بیاورد و اکنون تراکتورسازان با استفاده از این موضوع در صورت برتری مقابل حریف ضمن جبران شکست هفته اول وضعیت خود را در جدول بهبود بخشند.


تونی اولیویرا که با استقبال گسترده هواداران تبریز به این شهر آمد اکنون به خوبی می‌داند آنها از این مربی تنها انتظار پیروزی در بازی فردا را دارند و حتی به تساوی نیز راضی نخواهند بود با توجه به این موضوع تونی از دیدار با الاهلی فقط 3 امتیاز را می‌خواهد.


لوکوموتیو ازبکستان - فولاد خوزستان، فولاد سوار لوکوموتیو می‌شود؟


تیم فولاد خوزستان دیگر نماینده کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فردا بازی حساس خود را از ساعت 13:00 به وقت تهران در ورزشگاه حریف ازبک برگزار خواهد کرد.


فولادی‌ها که قبل از آغاز لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر کشورمان حال و روز خوبی نداشتند و 3 هفته متوالی مقابل حریفان تن به شکست دادند در هفته اول بازی‌های آسیایی نیز نتوانستند نتیجه‌ای بهتر تساوی مقابل السد قطر کسب کنند.


شاگردان دراگان اسکوچیچ که فرصت‌های زیادی را در بازی اول برای گلزنی و کسب پیروزی از دست دادند اکنون باید به مصاف لوکوموتیوی بروند که در خانه خودش از فولادی‌ها پذیرایی خواهد کرد.


بازیکنان فولاد در این بازی به دنبال کسب بهترین نتیجه هستند تا بتوانند با خیالی آسوده‌تر مسابقات را ادامه دهند.


لوکوموتیو ازبکستان در اولین دیدار خود مقابل الهلال عربستان مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی شکست خورد تا آنها نیز اکنون برای بازی با فولاد و جبران نتیجه هفته آغازین انگیزه بالایی داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته