دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1401 - 17:34

معرفی روسای انجمن‌های کاراته و اتومبیلرانی مرکز خدمات ایرانیان خارج از کشور

رئیس و نایب رئیس کوبودو کاراته کشور، مسئولیت انجمن‌های کاراته و اتومبیلرانی و موتورسواری مرکز خدمات ایرانیان خارج از کشور را برعهده گرفتند.
کد خبر : 664423
بهروز منتقمی معرفی روسای انجمن‌های کاراته و اتومبیلرانی مرکز خدمات ایرانیان خارج از کشور

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، با پیشنهاد بهروز منتقمی مسئول امور ورزش مرکز خدمات و مشاوره ایرانیان خارج از کشور و موافقت سید مجید حلاج‌زاده مدیرعامل این مرکز، عبدالرضا عرفانی و شهزاد کیانی در احکامی جداگانه، به ترتیب به عنوان روسای انجمن‌های کاراته و همچنین اتومبیلرانی و موتورسواری این مجموعه منصوب و مشغول به کار شدند.


عرفانی در گفت و گو با خبرنگار ما پیرامون انتصاب انجام گرفته اظهار کرد: سازمان ورزش ایرانیان خارج از کشور با هدف استعدادیابی ورزشکاران مقیم خارج و کمک به بازگشت قهرمانانی که به هر دلیل از ایران مهاجرت کرده و یا پناهنده شده‌اند، راه‌اندازی شده است.


وی افزود: در انجمن کاراته مرکز ایرانیان خارج از کشور نیز با بهره‌گیری از نیروهای زبده و مجرب، در راستای تحقق این هدف گام بر می‌داریم. ضمن آنکه تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری رخدادهای مختلف از جمله المپیادهای سالانه و رقابت‌های بین‌المللی را نیز در دستور کار خود قرار خواهیم داد. در همین راستا خدیجه ایلخانی را به عنوان نایب رئیس انجمن و همچنین مرتضی عرفانی را به عنوان دبیر این تشکیلات معرفی کردیم که هر دوی آنها از اساتید و مدیران باسابقه در ورزش کاراته بوده و از تجربیات ارزنده‌ای در این حوزه برخوردار هستند.


عرفانی با اشاره به برنامه‌های آتی سبک کوبودو کاراته، عنوان کرد: در نظر داریم رقابت‌های قهرمانی کشور خود را ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه آینده برگزار کنیم. این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان انجام و شرکت کنندگان در قسمتهای کاتا، کومیته و کاتای ادوات رزمی با هم رقابت خواهند کرد که انتظار داریم با استقبال زیادی همراه شود.


رییس کوبودو کاراته آسیا گفت: مهمترین رویداد پیش روی سبک، مسابقات قهرمانی آسیا است که از هم اکنون دعوت‌نامه آن برای کشورهای عضو ارسال شده است. ضمن آنکه پیش از شروع رقابت‌ها، قرار است یکدوره سمینار فنی قاره‌ای با مدرسی بنده برگزار شود که در آن مربیان و نمایندگان کشورهای شرکت کننده با آخرین دستاوردهای فنی این رشته آشنا می‌شوند.


عرفانی در ارتباط با انتخابات هیئت کاراته استان تهران و انتخاب مجدد محمدمهدی عطایی به ریاست این هیئت نیز گفت: عطایی طی سال‌های گذشته عملکرد موفقی در راس هیئت از خود برجای گذاشته و توانسته تهران را به عنوان یک قطب برتر و قدرتمند در سطح کشور معرفی کند. معتقدم پیروزی وی در مجمع امروز، زمینه ساز تداوم موفقیت‌های کاراته پایتخت در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی خواهد بود.


معرفی روسای انجمن‌های کاراته و اتومبیلرانی مرکز خدمات ایرانیان خارج از کشور


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته