دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1401 - 16:14
مستأجران:

اقدامات دولت باید در قبال دانشگاه آزاد اسلامی تغییر یابد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر تأکید کرد: اقدامات دولت باید در قبال دانشگاه آزاد اسلامی تغییر یابد و بودجه متناسب برای این دانشگاه تخصیص یابد.
کد خبر : 664383
جلسه

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از خمینی‌شهر، عبد الرسول مستأجران در نخستین جلسه شورای مشورتی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر اظهار کرد: با توجه به وظایف اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و به دوش کشیدن بار بزرگی از آموزش عالی کشور توسط این دانشگاه، اقدامات دولت نیز باید در قبال این دانشگاه تغییر یابد و بودجه متناسب در این زمینه برنامه‌ریزی و تخصیص یابد.


وی افزود: کارکنان و اعضای هیئت علمی مهم‌ترین منابع دانشگاه آزاد اسلامی هستند و بالندگی و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی در سالیان گذشته تاکنون مرهون تلاش‌های خالصانه آنان بوده و مسلماً ارتقا و فراهم کردن شرایط مناسب کاری و زندگی و ارتقای رفاه کارکنان و اعضای هیئت علمی دغدغه همه مسئولان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت: وجود فرهنگ‌سازمانی کارا از ویژگی‌های نیروهای انسانی دانشگاه آزاد اسلامی بوده؛ اما به علت اجحاف‌هایی که در حق دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده، این دانشگاه را با مشکلاتی مانند کاهش دانشجو و استفاده نکردن از ظرفیت‌های واحدهای دانشگاهی روبه‌رو کرده است.


مستأجران عنوان کرد: بسیاری از امکانات وسیع دانشگاه آزاد اسلامی که برای خدمات به دانشجویان ساخته شده به علت سیاست‌هایی که در قبال این دانشگاه اتخاذشده، مورد بهره‌برداری مناسبی قرار نگرفته است؛ اما سال‌های اخیر راهبردهای مناسبی در اثربخشی این امکانات صورت پذیرفته است. از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه، منابع انسانی دانشگاه، رضایت شغلی و کیفیت زندگی کاری آنان بوده و با استراتژی‌های مناسبی که در حوزه مدیریتی صورت پذیرفته شاهد بهبود روندها خواهیم بود.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
رسول
Netherlands
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
۰
به امید خدا ، باید بودجه ثابت و سالانه برای این دانشگاه بزرگ و مردمی اختصاص بیابد .
هلدینگ شایسته