دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1401 - 09:15
با رأی اکثریت نمایندگان مجلس انجام شد؛

کارت زرد مجلس به اولین وزیر دولت سیزدهم

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر صمت در جلسه امروز درباره عملکرد این وزارتخانه در کنترل قیمت کالاها قانع نشدند و وی به عنوان اولین وزیر دولت سیزدهم، از مجلس کارت زرد گرفت.
کد خبر : 664264
فاطمی امین

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، سؤال محمد وحیدی از سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صمت درباره ضعف عملکرد این وزارتخانه در کنترل قیمت کالاها در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، ۲۴ خرداد) قرار گرفت.


براساس این گزارش، پس از ارائه توضیحات وزیر صمت، وحیدی نماینده بجنورد در مجلس اظهار کرد:این سؤال پنج ماه پیش در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وزیر صمت قول داد این مشکلات را حل کند، اما حل نشد.


وحیدی تصریح کرد: با توجه به اینکه اقدامی در این زمینه انجام نشد و به احترام به ۳۷ نماینده دیگری که این طرح سوال را امضا کردند، بنده از پاسخ‌های وزیر قانع نمی‌شوم و خواستار آن هستم توضیحات وی به رأی نمایندگان گذاشته شود.


بر همین اساس، نمایندگان مجلس با ۹۱ رأی موافق، ۱۴۱ رأی مخالف و ۱۰ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۶ نماینده حاضر در جلسه، از پاسخ‌های فاطمی‌امین درباره علت عدم کنترل قیمت‌ها قانع نشدند و فاطمی‌امین به عنوان اولین وزیر دولت سیزدهم از مجلس کارت زرد گرفت.


انتهای پیام/۴۱۶۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته