دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1401 - 19:00

برگزاری آزمون جامع دکتری رشته مکانیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی

آزمون جامع دکتری رشته مکانیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شد.
کد خبر : 664206
آزمون

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بندرانزلی، بخش کتبی آزمون جامع دکتری رشته مکانیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی برگزار شد.

منیره حسینی صیادنورد معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در این خصوص گفت: بخش کتبی آزمون جامع دکتری نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در رشته مهندسی مکانیک در دو گرایش طراحی کاربردی شاخه دینامیک، کنترل و ارتعاشات و گرایش تبدیل انرژی، مطابق با دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد ماه در سلامت و نظم کامل برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری اساتید گروه مکانیک واحد بندرانزلی و عوامل اجرایی در برگزاری این آزمون اضافه کرد: بخش شفاهی آزمون با توجه به مشترک بودن کارگروه تخصصی رشته مهندسی مکانیک، طی هماهنگی‌های صورت گرفته در روز ۲۵ خرداد ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار خواهد شد.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی در پایان با بیان اینکه این واحد دانشگاهی دارای ۱۰ رشته در مقطع کاردانی، ۳۰ رشته در مقطع کارشناسی، ۱۴ رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ارشد و ۳ رشته و گرایش در مقطع دکتری می‌باشد گفت: اولویت ما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی ارتقای مستمر کیفیت آموزش و حرکت به سمت ایجاد زمینه‌های مناسب برای پرورش دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی متناسب با نیازهای حوزه‌های کاربردی و صنعت و همچنین تقاضا محور ساختن پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی در جهت حل مسائل و چالش‌های کشور است.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود ۲ هزار و ۸۰۰ دانشجو و ۸۲ عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.


انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته