دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1394 - 16:48

برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با تولیدکنندگان سیم و کابل تقلبی

رییس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران از برخورد با تولیدکنندگان سیم و کابل تقلبی خبر داد و گفت: توصیه ما به سودجویان این است که سلامت مردم را به خطر نیندازند، در غیر اینصورت تعزیرات حکومتی بدون اغماض و برابر قانون با متخلفان برخورد می‌ کند.
کد خبر : 66417

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، گزارش انجمن سیم و کابل و سازمان استاندارد ایران در مورد وجود سیم و کابل‌های تقلبی در بازار تهران سبب شد که کارشناسان از تولیدات شرکت‌های مختلف در بازار عرضه نمونه‌گیری کنند.


باتوجه به نمونه گیری‌های انجام شده چند برند که سیم و کابل تقلبی آن در بازار کشف شده، شناسایی و گزارش تخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ارجاع شد.


امید شهرآبادی رییس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران در این مورد گفت: ماموریت امروز یک تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران حضور در محل و بررسی وضعیت تولید یک کارخانه سیم و کابل بود که نمونه‌های آزمایش شده آن در سطح عرضه استاندارد نبود.


وی افزود: در این گشت کارشناسان به بررسی و نمونه گیری از محصولات موجود در کارخانه پرداختند که در نتیجه مقاومت بخشی از سیم و کابل‌های تولیدی این شرکت فاقد استاندارد لازم بود که پرونده تخلف در محل تشکیل و رسیدگی شد.


شهرآبادی ادامه داد: این شرکت متخلف به معدوم سازی سیم و کابل تقلبی و پرداخت 20 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد که رای صادره در محل اجرا شد.


رییس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران اضافه کرد: توصیه ما به سودجویان این است که با جان مردم بازی نکنند و سلامت مردم را به خطر نیندازند، در غیر اینصورت تعزیرات حکومتی بدون اغماض و برابر قانون با متخلفان برخورد می کند.


کارشناس سازمان استاندارد نیز در این خصوص توضیح داد: نظارت‌ها به صورت مستمر در این زمینه انجام می‌شود اما مردم نیز در هنگام خرید دقت بیشتری کنند و حتما از وجود علامت استاندارد در کالاها هنگام خرید اطمینان حاصل کنند.


در این گشت مشترک، نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت، انجمن سیم و کابل ایران، سازمان استاندارد ایران و نیروی انتظامی حضور داشتند.


انتهای پیام/

برچسب ها: تعزیرات حکومتی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته