دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1401 - 14:53

پشت پرده وسوسه کردن بازیکنان پرسپولیس/یک شرکت نقل و انتقالاتی بلای جان سرخپوشان

برخی بازیکنان پرسپولیس این‌روزها مدعی‌اند با پیشنهادات وسوسه‌انگیزی مواجه هستند.
کد خبر : 664151
عکس خاص ورزشی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که فصل چندان خوبی را هم در این تیم سپری نکردند این‌روزها مدیربرنامه‌های خود را نزد مدیرعامل باشگاه‌شان فرستاده و صحبت از پیشنهادات 12 تا 15 میلیاردی تیم‌های دیگر می‌کنند تا از این طریق مبلغ درخواستی خود را افزایش دهند.


نکته جالب توجه اینکه این بازیکنان مدیربرنامه‌های مشترک و همچنین قرارداد مشترک با یک شرکت نقل و انتقالاتی دارند. همان شرکتی که از زمان حضور یحیی گل‌محمدی در تیم پرسپولیس تقریبا 90 درصد نقل و انتقالات این تیم را برعهده گرفته است.


جالب اینکه سرمربی پرسپولیس هم مخالف سرسخت جدایی هر یک از این نفرات تیمش است و همین مسئله بیشتر مدیریت باشگاه پرسپولیس را برای حفظ این دسته از بازیکنان تحت فشار قرار می‌دهد.


مشابه این اتفاق در سه فصل اخیر در پرسپولیس رخ داده و این فصل نیز به اوج خودش رسیده است. به طور نمونه سیامک نعمتی که بدترین فصل فوتبالی خود را در فصل گذشته سپری کرد این‌روزها صحبت از پیشنهاد بالای 10 میلیاردی از یک تیم شهرستانی می‌کند تا همین مبالغ را از پرسپولیس بگیرد!


مهدی رسول‌پناه از معدود مدیرانی بود که متوجه این اتفاقات در پرسپولیس شد و قصد داشت جلوی بالا رفتن قیمت بازیکنان تیمش را بگیرد اما خودش قربانی شد.


انتهای پیام/4146

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته