نسل جدید فناوری اطلاعات باید پاسخگوی دانشجویان شود
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداشپور در آئین تکریم و معرفی مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه باید از مراجعه حضوری دانشجویان و دانشآموختگان به سازمان کاسته شود، گفت: الکترونیکی شدن خدمات دستگاههای اجرایی، اقدام لازمی است که برای خروج از سیستم سنتی و حرکت در مسیر ملحق شدن به خدمات دولت الکترونیک صورت میگیرد.
وی افزود: الکترونیکی شدن خدمات دانشجویی حرکتی که چند سال است آغاز شده است و باید با روحیه مضاعف و جهادی دنبال شود و نقاط ضعف و کاستیها برطرف گردد و ضمن رضایت حداکثری، تا حد امکان از تعداد مراجعات حضوری بکاهد.
رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به حل مشکلات دانشجویان و کاهش مراجعه حضوری آنان به سازمان در پی راهاندازی سامانه سجاد، تصریح کرد: ما در نسل اول فناوری اطلاعات در سازمان دانشجویان موفق بودهایم، اما این نسل اول برای پیشبرد امور سازمان امور دانشجویان کافی نیست و باید به فکر نسل جدیدی از حوزه فناوری اطلاعات باشیم که پاسخگوی نیاز روز و آینده سازمان و مطالبات مدیران و دانشجویان باشد.
مصطفی صالحی، سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در این جلسه ضمن اشاره به واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک پیشران در سازمان امور دانشجویان، گفت: امیدواریم بتوانیم اهداف واحد فناوری اطلاعات مانند ایجاد درگاه واحد در راستای دولت هوشمند، یکپارچه سازی و مطمئنسازی دادهها و ارتقاء بحثهای امنیتی را پیش ببریم.
انتهای پیام/۴۱۶۷/
انتهای پیام/