دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1401 - 10:55

قانون نصب حفاظ پنجره طبقه اول

هدف از بررسی قانون نصب حفاظ پنجره طبقه اول تامین ایمنی لازم برای ساکنین است اما در حالت کلی اگر پنجره ها را در طبقه اول چه پنجره های اتاق ها و چه پنجره های موجود در سایر اجزای خانه را مورد بررسی قرار دهیم، متوجه این موضوع خواهیم شد که با داشتن سنسور های امنیتی و دیگر موارد ایمنی، امنیت لازم را تامین نمی کنند.
کد خبر : 664078
رپرتاژ

به گزارش خبرگزاری آنا هدف از بررسی قانون نصب حفاظ پنجره طبقه اول تامین ایمنی لازم برای ساکنین است اما در حالت کلی اگر پنجره ها را در طبقه اول چه پنجره های اتاق ها و چه پنجره های موجود در سایر اجزای خانه را مورد بررسی قرار دهیم، متوجه این موضوع خواهیم شد که با داشتن سنسور های امنیتی و دیگر موارد ایمنی، امنیت لازم را تامین نمی کنند.


بعضی از افراد برای ایمن ساختن پنجره ها در طبقه اول از انواع سیستم های امنیتی موجود در بازار و تجهیزات هشدار دهنده استفاده می کنند اما همچنان با استفاده از همین تجهیزات نیز باز پنجره ها نقطه ضعف یک خانه به شمار می‌ روند.


ما در این مقاله قصد داریم که پنجره ‌های طبقه اول را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و به علت اهمیت نصب حفاظ در طبقه اول قانون نصب را نیز توضیح خواهیم داد. پس اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال نصب حفاظ برای پنجره های طبقه اول خود هستید ولی اطلاعات کافی ندارید، می توانید با خواندن این مقاله اطلاعات لازم را کسب کنید.


چرا باید در طبقه اول از حفاظ پنجره استفاده کنیم؟


طبقه اول به دلیل ارتفاع کم و به علت نزدیک بودن به سطح زمین بیشتر در معرض خطر سرقت قرار دارد اما اگر از یک منظر دیگر به ساکنین طبقه اول نگاه کنیم ممکن است برخی از خانواده ها بچه کوچک داشته باشند و همواره این نگرانی برای آنها وجود داشته باشد که به هر دلیلی کودک از پنجره سقوط کند.


برخی از کاربران همواره این سوال را مطرح کرده اند که آیا ساکنین طبقه اول می توانند برای پنجره های خود حفاظ نصب کنند؟ آیا در قواعد آپارتمان نشینی قانون نصب حفاظ پنجره طبقه اول ذکر شده است؟ در ادامه مطلب حتما به این دو سوال مهم جواب خواهیم داد.


در کل حفاظ فلزی که از آن برای حفاظت از پنجره ها و حفاظ روی دیوار مانند حفاظ شاخ گوزنی استفاده می شود اکثرا از میله های فلزی ساخته شده است و هدف از نصب آن نیز جلوگیری از سرقت ساکنین طبقه اول یا مانع از سقوط کودکان است به این علت که کودکان خردسال از ارتفاع نمی ترسند و این مسئله ممکن است خطر سقوط را افزایش دهد.


قانون نصب حفاظ برای پنجره


با توجه به افزایش آپارتمان نشینی یکسری قوانین برای همه ساکنین آپارتمان ها در نظر گرفته شده است. در حالت کلی هیچ کدام از این قوانین تعیین شده با قوانین خانه شخصی یا به اصطلاح ویلایی قابل مقایسه نیست اما رعایت آن ها الزامی می باشد.


ساکنان خانه های ویلایی برای اینکه بخواهند در محیط زندگی خود تغییری به وجود بیاورند نیاز به تایید یا نظر گرفتن از هیچ کسی ندارند و خود به صورت فردی می توانند در هر زمان که بخواهند تغییرات را به وجود بیاورند و این تغییرات در داخل ساختمان یا در بیرون آن با قوانین شهرنشینی و شهرداری هیچ‌ گونه منافاتی ندارد و کاملا قادر به انجام آن هستند اما زندگی آپارتمان نشینی همانطور که گفتیم قوانین خاص خود را دارد این بدان معنی است که هیچ کس نمی تواند هر موقع که دلش می‌ خواهد به صورت مستقل در درون یا بیرون ساختمان تغییراتی به وجود بیاورد بنابراین حتی برای ایجاد کوچکترین تغییرات در قسمت های اشتراکی یک ساختمان مانند نصب حفاظ علاوه بر رعایت قانون نصب حفاظ پنجره طبقه اول باید با سایر ساکنین به نقطه نظر مشترکی برسد.


حفاظ پنجره شیک


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قانون نصب حفاظ در طبقه اول می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید.


پل های ارتباطی شما با مهندسان و کارشناسان ما شماره تماس های ذکر شده در وب سایت ما به نام صنایع فلزی آریا است.



انتهای پیام/ ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته