دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1401 - 12:45

ادعای سایت پرتغالی؛دستیار مورینیو به استقلال نزدیک شد

مربی پرتغالی که موفقیت‌های قابل ذکری داشته گزینه دارای اولویت هدایت استقلال است.
کد خبر : 663906
ژوزه مورایس

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، دستیار سابق ژوزه مورینیو گزینه‌ای جدی برای هدایت استقلال شمرده می‌شود.


سایت (OJOGO) خبر داد قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران قصد دارد ژوزه مورایس را به خدمت بگیرد و این قرارداد ممکن است به زودی بسته شود. مورایس پس از جدایی فرهاد مجیدی که فرماندهی فنی تیم را به مقصد هدایت اتحاد کلبا (امارات متحده عربی) ترک کرد، به عنوان یکی از گزینه‌های صاحب اولویت برای سرمربیگری استقلال در نظر گرفته می‌شود.


سرمربی پرتغالی روز گذشته با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی از حضور در فرودگاه خبر داد و به چالش های جدیدی اشاره کرد که نشان می‌دهد او می‌تواند دعوت باشگاه ایرانی را بپذیرد.


قهرمانی در عربستان سعودی در خدمت الهلال در سال ۲۰۲۱ از موفقیت‌های خوزه مورایس بوده و امکان هدایت استقلال را که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد برای این مربی پرتغالی باز کرده است. یکی دیگر از جذابیت‌های مربی باتجربه‌ای که از سال ۲۰۰۵-۲۰۰۴، زمانی که او از سانتا کلارا جدا شد و پروژه‌های خارج از کشور را پذیرفت موفقیت با تیم‌های مختلف بوده است و از جمله دستاوردهای دیگر وی دو قهرمانی با چونبوک موتورز در کره جنوبی بوده است پس از آنکه با اسپرانس در تونس قهرمان شد.او با الشباب هم فاتح سوپرکاپ عربستان شده است.


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته