دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1394 - 15:51
امروز صورت گرفت؛

افتتاح ۶ سامانه هوشمند توسط رئیس سازمان زندان‌ها

سامانه‌های هوشمند پرونده جامع شخصیت، مکاتبات قضایی، آموزش کارکنان، آزمون از راه دور دوره‌های آموزشی، هیئت تخلفات اداری کارکنان و درمان و دارو توسط رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور افتتاح و بهره‌برداری شد.
کد خبر : 66389

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،‌ اصغر جهانگیر،‌ رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در جمع خبرنگاران، این 6 سامانه هوشمند را با هدف تعالی این سازمان و توسعه خدمت رسانی به زندانیان افتتاح کرد.


وی در خصوص سامانه هوشمند دارو و درمان توضیح داد: این سامانه در جهت ارتقاء کمک به زندانیان در زندان‌بانی اسلامی ایجاد شده است چرا که قریب به نیمی از زندانیان به مواد مخدر اعتیاد دارند و نیازمند درمان هستند بنابراین نیاز به این سامانه به شدت احساس می‌شد.


جهانگیر در خصوص سامانه هوشمند مکاتبات مکانیزه قضایی بین زندان‌ها و مراجع قضایی نیز که امروز رونمایی شد تصریح کرد: با وجود اینکه نزدیک به پنج میلیون مکاتبه در سال بین مراجع قضایی و زندان‌ها مبادله می‌شود. مکاتبات مراجع قضایی به سازمان زندان‌ها پیش از این به صورت سنتی و دستی صورت می‌گرفت که ناامنی و اطاله دادرسی را به دنبال داشت. در نتیجه بحث مکانیزه کردن مکاتبات در دستور کار قرار گرفت.


سامانه‌های هوشمند آموزش کارکنان، آزمون از راه دور دوره‌های آموزشی و هیأت تخلفات اداری کارکنان از دیگر سامانه‌هایی بود که توسط جهانگیر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان زندانها
ارسال نظر
هلدینگ شایسته