دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1401 - 10:46

بهترین کرم سفید کننده صورت در بازار کدام است

کرم سفید کننده گلوتاتیون یکی از محصولاتی است که به تازگی به بازار آمده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا کمک می‌کند تا فرد بتواند رنگ پوست خود را تا چند درجه روشن‌تر نماید. همان‌طور که می‌دانید پوست انسان تمامی بدن او را در برگرفته است پس لازم است تا بیشتر به آن رسیدگی شود تا بتواند شادابی و لطافت خود را همیشه حفظ نماید. ما در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی محصولات گلوتاتیون که سبب روشن شدن پوست می‌شود، به چگونگی عملکرد آن بر روی پوست نیز بپردازیم.
کد خبر : 663860
رپرتاژ

به گزارش خبرگزاری آنا، کرم سفید کننده گلوتاتیون یکی از محصولاتی است که به تازگی به بازار آمده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا کمک می‌کند تا فرد بتواند رنگ پوست خود را تا چند درجه روشن‌تر نماید. همان‌طور که می‌دانید پوست انسان تمامی بدن او را در برگرفته است پس لازم است تا بیشتر به آن رسیدگی شود تا بتواند شادابی و لطافت خود را همیشه حفظ نماید. ما در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی محصولات گلوتاتیون که سبب روشن شدن پوست می‌شود، به چگونگی عملکرد آن بر روی پوست نیز بپردازیم.


گلوتاتیون چیست؟


پیش از آن که به معرفی این محصول بپردازیم لازم است ببینیم گلوتاتیون چیست و بیشتر در چه موادی وجود دارد؟ گلوتاتیون ماده‌ای است که توسط کبد تولید می‌شود و در سبزیجات و میوه‌ها و همچنین گوشت نیز وجود دارد. این ماده از سه دسته اسید آمینه ساخته شده است که شامل سیستئین، گلوتامات و گلیسین می‌شود.


بنابراین گلوتاتیون یک آنتی‌اکسیدان قوی به شمار می‌آید که در سلوهای بدن یافت می‌شود. اما مواردی وجود دارند که می‌توانند در تولید گلوتاتیون در بدن اختلال ایجاد نمایند. مواردی مانند افزایش سن، آلودگی‌های محیطی که به شکل‌های مختلف اطراف ما وجود دارد و همچنین برخی بیماری‌ها مانند سرطان، ایدز، هپاتیت و بیماری پارکینسون سبب اختلال در فرایند تولید این نوع اسید آمینه در بدن می‌شود. هر چند که بدن کمبود گلوتاتیون را با تولید ملانین جبران می‌کند اما ملانینِ بیشتر سبب تیره شدن و به وجود آمدن سایر مشکلات پوستی خواهد شد. به همین دلیل است که پزشکان و تولیدکنندگان محصولات مراقبت از پوست، استفاده از کرم، خرید مکمل گلوتاتیون و همچنین قرص و یا صابون گلوتاتیون را برای روشن شدن پوست پیشنهاد می‌کنند.


کرم سفید کننده گلوتاتیون چه محصولی است؟


همان طور که پیشتر اشاره کردیم گلوتاتیون سبب سفیدتر شدن پوست شده و به کاهش ملانین کمک می‌کند، به همین دلیل است که پزشکان و متخصصان پوست در سراسر جهان، برای درمان مشکلات پوستی از این ماده دارویی استفاده می‌کنند. همین امر موجب شده تا داروسازان از این دارو برای ساخت کرم سفید کننده گلوتاتیون یا سایر محصولات آن از قبیل قرص و مکمل و صابون نیز استفاده نمایند. با توجه به این امر که گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان قوی به شمار می‌آید و می‌‎تواند آثار مخرب اشعه ماورا بنفش و همچنین رادیکال‌های آزاد را که سبب تخریب پوست می‌شود، از بین ببرد، پس به عنوان یک سد دفاعی در برابر پوست عمل کرده و کمک می‌کند تا سلول‌های جدید جایگزین سلول‌های آسیب دیده پوست شوند. یکی از مزیت‌های استفاده از کرم گلوتاتیون برخورداری از قدرت ترمیم بالا و حفظ رطوبت پوست است.


در ساخت کرم سفید کننده گلوتاتیون چه ترکیباتی به کار رفته است؟


کرم گلوتاتیون ساخت کشور کره می‌باشد و استفاده از آن چه برای آقایان و چه خانم‌هایی که از رنگ و تناژ پوستی خود رضایت ندارند، بلامانع می‌باشد. کرم سفید کننده گلوتاتیون تحت برندهای مختلفی تولید و عرضه شده اما نکته مهم در ساخت آن وجود هیدروکینون است که می‌تواند باعث رفع لک‌های پوستی شود. در تولید این محصول از مونوبنزن نیز استفاده شده که موجب رفع لک‌های تیره می‌شود و پزشکان بیشتر این کرم را برای افرادی که دارای لک‌های بسیار تیره روی بدن خود هستند تجویز می‌کنند. به طورکل کرم سفید کننده گلوتاتیون به گونه‌ای طراحی شده که به سفیدی، درخشندگی و شفافیت پوست کمک کرده و مراقبت بیشتری از آن به عمل می‌آورد. از دیگر موادی که در ساخت کرم، مکمل، صابون و قرص گلوتاتیون استفاده شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.


بهترین کرم سفید کننده صورت در بازار کدام است



  • نیاسینامید:


نیاسینامید از انتقال ملانین به اپیدرم جلوگیری کرده و اجازه نمی‌دهد با افزایش سن پوست دچار لکه‌های تیره شود، ضمن آن که به تولید کلاژن پوست نیز کمک می‌کند.



  • ویتامین سی:


می‌دانید که ویتامین سی نیز یک آنتی اکسیدان بسیار ارزشمند به شمار می‌آید به طوری که کمک می‌کند پوست بسیار دیرتر پیر و فرسوده شود همچنین وجود ویتامین سی در محصولات گلوتاتیون سبب می‌شود تا پوست رنگ روشن‌تری پیدا نماید.



  • سرامیدها:


وجود این مواد در کرم سفید کننده گلوتاتیون مانند یک سد دفاعی عمل کرده و به تقویت پوست کمک می‌کنند، به گونه‌ای که از پیری زودرس جلوگیری خواهند کرد.



  • پپتیدها و توکوفرول:


روند عملکرد پپتیدها در کرم روشن کننده گلوتاتیون متفاوت است به طوری که سبب می‌شود سلول‌های مرده نیز بازسازی شده و چین و چروک‌ها را به کمک تولید کلاژن و الاستین از بین ببرند.



  • بیزابولول:


این ماده که از عصاره بابونه به دست می‌آید و جهت تسکین بیشتر در این کرم مورد استفاده قرار می‌گیرد، به طوری که از هرگونه التهاب، سوزش و قرمزی پوست جلوگیری می‌کند.



  • پانتنول:


این ماده نیز آثار به جا مانده از جوش‌ها را از بین برده و یک ترمیم کننده بسیار قوی به شمار می‌آید.


ایران گلوتاتیون


در حال حاضر برای خرید بهترین کرم سفید کننده پوست گلوتاتیون بهتر است شرکت‌های واردکننده‌ای را مدنظر قرار دهید که بتوانند محصول اصل را به شما ارائه دهند. ایران گلوتاتیون در حال حاضر واردکننده انواع قرص و آمپول گلوتاتیون در ایران به شمار می‌آید که تمامی کرم‌ها، آمپول، قرص و همچنین صابون گلوتاتیون را به صورت اصل که ساخت شرکت‌های کره‌ای، امریکایی و سوئیسی می‌باشد را در اختیار شما قرار خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر وب سایت این فروشگاه را به آدرس https://iran-glutathione.com/ ببینید.



انتهای پیام/ ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته