هدفمند ترین راه برای جذب مشتری در دوران تورمی کنونی
به گزارش خبرگزاری آنا، همه شما به خوبی میدانید که شروع هر کاری نیازمند داشتن اطلاعات کافی در حوزه انجام کار است. داشتن اطلاعات، عملکرد شما را هدفمند میسازد و این مسئله نقش مهمی در میزان موفقیت شما دارد. در کنار این آگاهی برای شروع یک کسب و کار، شما باید یک برنامه ریزی استراتژیک برای بازاریابی داشته باشید. گسترش فناوری ارتباطات در عصر حاضر بیشتر از هر زمان دیگری فرآیندهای بازاریابی برای توسعه مشاغل را چالش برانگیز کرده است. اگر مسئله تورم کنونی را به کسب و کارهای داخلی اضافه کنید، اهمیت هدفمندسازی فرآیند بازاریابی چندین برابر میشود. آیا در مورد بانک اطلاعات مشاغل چیزی شنیدهاید؟ میتوان از نام آن به حدسهایی مبتنی بر رویکرد هوشمندانه در توسعه کسب و کار رسید. داشتن بانک اطلاعات مشاغل در واقع همان راهکار اصولی بسیار مهم است که میزان موفقیت شما را به عنوان صاحب یک کسب و کار ارتقاء میدهد.
بانک اطلاعات مشاغل چیست؟
برای این که با لزوم هدفمندسازی جذب مشتری در شرایط کنونی یعنی حاکمیت تورم بیش از حد و فشارهای ناشی از آن بر مشاغل مختلف آشنا شوید، باید ابتدا به درک درستی از بانک مشاغل برسید. بانک مشاغل که به آن دایرکتوری هم میگویند، در حقیقت یک رسانه جامع از اطلاعات مهم مربوط به مشاغل است. این بانک اطلاعات در واقع نمونه به روز شده و نسخه آنلاین دفترچههای تلفن راهنمای مشاغل است که سالهای قبل وجود داشت و افراد از آن برای پیدا کردن کسب و کار مدنظر خود استفاده میکردند. بنابراین بانک اطلاعات مسئله جدیدی نیست بلکه شکل آن در عصر تکنولوژی امروز تغییر کرده و امکان دسترسی به آن راحتتر شده است. اطلاعات موجود در بانک مشاغل شامل: شماره تماس ثابت و همراه، آدرس ایمیل و آدرس پستی، نام و نام خانوادگی صاحب شغل مد نظر شما و اطلاعات دیگر میباشد. شما میتوانید با در دست داشتن این اطلاعات یک تبلیغات هدفمند و نتیجه گرا انجام دهید.
بانک اطلاعات مشاغل دقیقا چه نقشی در بازاریابی دارد؟
برای این که بتوانید در کسب و کار خود موفق شوید، باید مشتریان زیادی را جذب کنید. تبلیغات و بازاریابی مهمترین راهکار جذب مشتری است اما با توجه به این که تبلیغات، خود شامل فرآیندهای بسیار گسترده است، انتخاب بهترین روش تبلیغات اهمیت زیادی مییاید. شما باید بتوانید به طریقی خود را به تعداد زیادی از کاربران هدف معرفی کنید. با توجه به شرایط تورم کنونی و گسترش فضای رقابتی بین کسب و کارها، صاحبین مشاغل بیشتر از هر زمان دیگری به دیده شدن در بین کاربران هدف خود نیاز دارند. در این بین صرفهجویی در زمان و هزینه مهمترین معیارهای انتخاب یک ابزار تبلیغاتی است. بانک مشاغل شامل اطلاعات دسته بندی شده از کسب و کارهای مختلف است. این دسته بندی بر اساس صنف کسب و کار و نوع فعالیت و زمینه آن، ابعاد شرکت، حجم فعالیت و غیره صورت گرفته و کاربران میتوانند با سرعت زیاد به کسب و کار مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند . به این صورت که مثلا شما تولید کننده پوشاک مردانه هستید و هدف شما فروشگاه های پوشاک مردانه هستند اگر بخواهید تبلیغات گسترده انجام دهید دقیقا بالای 90 درصد راه را اشتباه رفته اید و سوخت هزینه بسیاری دارید ولی با داشتن بانک اطلاعات فروشگاهای پوشاک کشور میتوانید هزینه تبلیغات خود را بسیار زیاد کاهش دهید و مهمتر با مخاطب هدف و نهایی خود ارتباط برقرار کنید.
مزایای خرید و استفاده از بانک اطلاعات مشاغل
بانک مشاغل برای درج اطلاعات هیچ کسب و کاری محدودیت قرار نداده است. به این ترتیب هر کسب و کاری که به دیده شدن و جذب مشتری نیاز دارد، میتواند با توجه به نوع فعالیت خود، اطلاعات خود را در دسته بندی مشخص صنف خود قرار دهد. جالب اینجا است حتی برخی از بانکهای مشاغل اطلاعات کسب و کارها را به صورت رایگان و یا با هزینه حداقلی در رسانه خود قرار میدهند. به عنوان مثال: کاربران میتوانند در این رسانهها به بانک اطلاعات دندانپزشکان، بانک اطلاعات داروخانه های کشور، بانک اطلاعات لوازم پزشکی و سایر مشاغل که مورد نیازشان هست دسترسی داشته باشند. برای اینکه بیشتر اطلاعات کسب کنید عبارت " بانک اطلاعات مشاغل ایران اصناف "را در گوگل جستجو کنید و وارد سایت ایران اصناف شوید . بانک مشاغل یک رابطه برد- برد محسوب میشود که دو طرف از مزایای آن سود میبرند؛ به این صورت که کسب و کارها میتوانند برای دیده شدن و معرفی خود اطلاعاتشان را در این رسانه قرار داده و از پلنهای تبلیغاتی آن استفاده کنند،و همچنین افراد دیگر میتوانند به کاربران هدف خود دسترسی پیدا کنند.
یکی از مهمترین مزایای استفاده از بانک اطلاعات مشاغل جذب مخاطبان کشوری ، شهری ، منطقه ای یا محلی است. مخاطبان هدف منطقه یا شهر خود مهمترین و اصلیترین مشتریان هر کسب و کار هستند و تبلیغات به این افراد نقش بسیار مهمی در فرایند بازاریابی دارد. قطعا این کسب و کارها اطلاعاتشان در دایرکتوری بانک مشاغل ایران اصناف ثبت شده است و شما میتوانید هر نوع محصول و خدماتی که دارید را به انها معرفی کنید و این دقیقا همان تبلیغات هدفمندی هست که در این دوران گرونی و تورم میتواند به کمک شما بیاید چراکه اگر این اطلاعات را شما نداشته باشید باید به صورت کلی تبلیغات کنید یا بصورت کاملا شانسی به افرادی تبلیغات خود را ارائه دهید که مطمنا خیلی از این افراد اصلا هدف شما نیستند و اصلا به خدمات و محصول شما احتیاجی ندارند و وقت و هزینه شما سوخت خواهد شد .
از بانک موبایل مشاغل برای چه مواردی میتوانید استفاده کنید؟
همان طور که مشخص است بانک موبایل مشاغل تنها شامل شماره تماس صاحبین و مدیران کسب و کارها است و برای ارتباط با مدیران مشاغل میتوانید استفاده کنید مثل ارسال پیامکهای تبلیغاتی کوتاه و هدفمند در بازه های زمانی مختلف بر اساس پلن های بازاریابی بیزینس خودتان ، پرزنت مستقیم مدیران از طریق شماره موبایل برای بازیابی تلفنی، ارسال متن های تبلیغاتی در تلگرام و واتساپ.
ایران اصناف
یکی از مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید بانک اطلاعات مشاغل به آن توجه کنید، جامع بودن اطلاعات و صحیح بودن آن است. با توجه به وجود بانکهای مشاغل مختلف، بهتر است در انتخاب این رسانه تبلیغاتی دقت کنید، در غیر این صورت تنها زمان طلایی برای دیده شدن را از دست دادهاید. شما میتوانید برای اطمینان از صحیح بودن اطلاعات از فروشنده درخواست کنید که نمونهای از بانک اطلاعات را در اختیار شما بگذارد و پس از تأیید صحت اطلاعات، خرید بانک مشاغل را انجام دهید. پس از خرید بانک، فروشنده فایل اکسل آن را در اختیار شما قرار میدهد و شما میتوانید این فایل را در پنل پیامکی یا نرم افزار ارتباط با مشتری قرار داده و استفاده کنید. ایران اصناف بزرگترین ارائه دهنده بانک مشاغل و اصناف کشور است که میتوانید با اطمینان بانک اطلاعات مشاغل مورد نظر خود را از سایت آن تهیه کنید.
https://iran-asnaf.ir
انتهای پیام/ ر
انتهای پیام/