دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1401 - 09:15

افتتاح سالن تیراندازی شهید خزایی از سوی باشگاه سپاهان

سالن تیراندازی شهید مدافع حرم حاج محسن خزایی در کمپ صفاییه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افتتاح شد.
کد خبر : 663832
افتتاح سالن تیراندازی شهید خزایی از سوی باشگاه سپاهان

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مراسم افتتاحیه سالن تیراندازی شهید محسن خزایی با حضور محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، پروین صالحی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا ساکت مدیرعامل، احمد یوسف‌زاده، مجتبی لطفی، سیدعلی پزشک اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید مهدی موسوی امام جمعه شهرستان مبارکه و تعدادی از مسئولین نظامی انتظامی شهرستان مبارکه در کمپ صفاییه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.


در ابتدای این مراسم محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) گفت: از شهرستان مبارکه ۵۷۰ شهید، ۳۰ شهید حرم و ۱۵ سردار شهید و شرکت فولاد مبارکه با ۲۱شهید و ۹ شهید از باشگاه سپاهان و ۲۳ هزار شهید استان اصفهان تقدیم انقلاب شده است.


وی افزود: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در راستای اهداف راهبردی فولاد مبارکه و ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، پر کردن اوقات فراغت جوانان، استعدادیابی و معرفی ورزشکاران به تیم‌های ملی به عنوان رسالت‌های خود فعالیت دارد.


مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: مجموعه ورزشی شماره ۱ باشگاه سپاهان ۵۶ هزار متر مربع فضا دارد و سالن‌های توحید، عدل، نبوت، امامت، معاد و کوثر برای رشته‌های گوناگون در قالب ۱۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده و روباز به سرویس دهی به ورزشکاران می‌پردازد.


ساکت ادامه داد: امروز خوشبختم که سالن تیراندازی به نام شهید محسن خزایی که از طلایه‌داران عرصه فرهنگ و رسانه و صنعت می‌باشند را افتتاح می‌کنیم.


وی افزود: این سالن ۲۰ خط تیر اندازی شامل ۱۰ خط تفنگ و ۱۰ خط تپانچه آماده استفاده برای تیم‌ها و ملی‌پوشان و پرسنل فولاد و مردم شهرستان مبارکه است.


در ادامه این مراسم سردار مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیر اندازی جمهوری اسلامی ایران گفت: به آقای ساکت به عنوان یکی از مدیران ورزش کشور افتخار می‌کنیم که در همه ابعاد کوشیده است. پیشنهاد من این است که سپاهان یک دهکده المپیک درست کند چرا که شأن آن بالاتر از باشگاه است.


رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: اصفهان قهرمانان زیادی را در عرصه تیراندازی چه در عرصه ملی و چه در میدان‌های بین‌المللی دارد و باید با تقویت این ورزش تلاش کنیم تیراندازی اصفهان در عرصه ملی و بین‌المللی بدرخشد.


سخنران بعدی این مراسم، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: دیدگاه مجموعه صنعتی فولاد مبارکه به ورزش به عنوان یک مسئولیت اجتماعی و گسترش فرهنگ ورزش از رویکردهای مجموعه بوده و بر آنیم که هدفمندتر از گذشته اقداماتی را در این حوزه به ویژه در استان اصفهان و شهرستان مبارکه داشته باشیم.


مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: ورزش در هدایت جوانان به مسیر درست و پر کردن اوقات فراغت و تمرین چگونگی‌گذران زندگی نقش دارد. در بعضی از ورزش‌ها چون کشتی وجهه پهلوانی ورزش از جنبه قهرمانی آن اهمیت بالاتری دارد. جنبه پهلوانی در ورزش تیراندازی نیز به عنوان یکی از ورزش‌های توصیه شده است.


وی افزود: تیراندازی جزو ورزش‌های خاص است؛ اول اینکه در تیراندازی شما باید هدف داشته باشید و بدون آن نمی‌توانید تیراندازی کنید؛ نکته دوم اینکه بعد از تعیین هدف باید بدانی که کجا مستقر شوی و بهترین موقعیت را انتخاب کنی، یک موقعیت مستحکم و امن را باید انتخاب کنیم؛ ویژگی بعدی تمرکز بر هدف است و شما باید متمرکز بر هدف شوید و این تمرکز یکی از ویژگی های بارز این ورزش است و اگر نتوانی تمرکز کنید موفق نمی‌شوید، نکته بعد بحث آرامش است، در اغلب ورزش‌ها وقتی به اوج میرسی که در اوج هیجان باشید در حالی که در تیر اندازی باید در اوج آرامش باشید.


مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: باید جنبه‌های روحانی ورزش را هم در نظر گرفت، ما توسعه ورزش را از رسالت‌های خود می‌دانیم و این از مطالبه‌های ما هست.


در پایان این مراسم مسئولین حاضر ضمن تجلیل از خانواده شهید محسن خزایی سالن تیراندازی مزین به نام این شهید والامقام را افتتاح نموده و تجهیزات و امکانات این سالن را بازدید نمودند.


لازم به ذکر است شهید محسن خزایی مدیر اسبق روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه سپاهان و خبرنگار شبکه خبر بود که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به درجه رفیع شهادت نائل شد.


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته