دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1401 - 14:43
باقری‌فرد مطرح کرد؛

حذف مرزهای آموزش بین نهادها و مراکز آموزش عالی کشور

معاون آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از مهم‌ترین اصولی که در برنامه وزارت بهداشت قرار گرفته حذف مرزهای آموزش بین نهادها و مراکز آموزش عالی کشور است.
کد خبر : 663717
ابوالفضل باقری‌فرد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از قشم، ابوالفضل باقری‌فرد در بازدید از دانشکده بین‌الملل پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قشم امکانات و تجهیزات این دانشکده را بسیار مناسب دانست و اظهار کرد: این دانشکده می‌تواند به‌ قطب حوزه آموزش پزشکی جنوب کشور تبدیل شود. یکی از مهم‌ترین اصولی که در برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته برداشتن مرزهای آموزش بین نهادها و مراکز آموزش عالی کشور است در همین راستا تفاهم‌نامه‌هایی نیز تنظیم‌شده که در آینده‌ای نزدیک اجرایی خواهد شد.


وی با بیان وضعیت بهداشت و درمان در استان هرمزگان با تأیید برخی کمبودها افزود: ارتقای سطح آموزش دانشجویان و بررسی شرایط جذب دانشجویان بومی به‌عنوان ظرفیت‌های بالقوه بهداشت و درمان استان قطعاً با حضور در مراکز متعدد و گوناگون درمانی و بررسی بالینی بیماران محقق خواهد شد که این امر مستلزم تعامل نهادهای مرتبط با دانشکده بین‌الملل پزشکی قشم است.



 معاون آموزشی وزارت بهداشت با تشریح دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم و عالی شمردن آنها ادامه داد: این واحد دانشگاهی به‌عنوان یکی از قطب‌های پزشکی در جنوب کشور دارای ظرفیت بسیار بالایی در شاخه‌های آزمایشگاهی و اعضای هیئت علمی مجرب است و همین امر می‌تواند شرایط را به‌منظور جذب دانشجویان بین‌المللی فراهم کند.



انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته