دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1401 - 14:48
حجت‌الاسلام پاک‌نژاد به آنا خبر داد؛

کسب ۵ رتبه کشوری توسط دانشگاه آزاد هرمزگان در مسابقات قرآن و عترت

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از کسب ۵ رتبه کشوری این دانشگاه در بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت خبر داد.
کد خبر : 663708
اسماعیل پاک‌نژاد سرپرست نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه‌ آزاد استان هرمزگان

اسماعیل پاک‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در بندرعباس از کسب ۵ رتبه کشوری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت خبر داد و اظهار کرد: اعلام نتایج بخش دانشجویی این مسابقات و هنر و ادبیات دینی و پژوهشی اعلام شد و کسب ۵ رتبه کشوری حاصل تلاش دانشجویی این دانشگاه بود. نتایج نفرات برتر بخش استادان و کارکنان در هفته پیش رو اعلام خواهد شد که امیدواریم بتوانیم مقام‌های بیشتری در آن بخش از مسابقات نیز کسب کنیم.


وی با بیان این موضوع که تکیه بر مبانی ناب قرآن کریم می‌تواند جهت دهنده فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تربیتی باشد، افزود: افتخار می‌کنیم که در این دانشگاه دانشجویان، استادان و کارکنانی داریم که منور به نور قرآن کریم هستند و موجب درخشش خود و دانشگاه شده‌اند. قرآن کریم نور هدایت است و امروز فرهنگ‌سازی قرآنی باید در همه سطوح دانشگاهی شکل بگیرد تا دانشجویان علاوه بر تعلیم دروس علمی با آموزه‌ها و ارزش‌های دینی مأنوس شده و باعث به ثمر رسیدن این موفقیت‌ها شوند.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد استان استان هرمزگان عنوان کرد: دانشجویان حائز رتبه کشوری مسابقات قرآن و عترت علاوه بر جوایز نقدی، برابر آیین‌نامه از تخفیفات شهریه نیز بهره‌مند می‌شوند.


پاک‌نژاد اضافه کرد: دانشجویان واحدهای دانشگاهی استان هرمزگان حائز رتبه کشوری بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت (شفاهی) و هنر و ادبیات دینی و پژوهشی را رتبه دوم کشوری در بخش کانال مجازی (حسین حوت گنج‌آبادی)، رتبه سوم کشوری در بخش اپلیکیشن (محمد جعفر پور) از دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، رتبه دوم کشوری در بخش حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم (زینب فراریان) و رتبه دوم کشوری در بخش داستان‌نویسی (رامین اکبری) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم و رتبه سوم کشوری در بخش حفظ ۱۰ جزء (محسن علیزاده) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه شامل می‌شود.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته