دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1394 - 14:29
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد

ممنوعیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، ممنوعیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته در جاده‌های کشور را تشریح کرد.
کد خبر : 66366

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا به محدودیت‌های پایان هفته جاری اشاره و اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از ساعت 14 روز جمعه 23 بهمن‌ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه، تردد انواع وسائل نقلیه در محور کرج چالوس از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.


وی افزود: همچنین در محور هراز نیز تردد تمامی کامیون‌ها و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح الی 23 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ممنوعیت‌های پایانی هفته در محور فیروزکوه توضیح داد: با اشاره به برنامه‌ریزی و تمهیدات پیش‌بینی شده، تردد هرگونه کامیون و تریلر به استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی در محور فیروزکوه و در مسیر رفت و برگشت از تهران به قائم‌شهر،‌ از ساعت 8 صبح تا 23 روزهای چهاشنبه و جمعه ممنوع بوده و پلیس از تردد این وسائل نقلیه ممانعت به عمل خواهد آورد.


وی از ممنوعیت تردد کامیون و تریلر از محور قدیم قزوین رشت در ساعت 15 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین در خلال ساعات 8 تا 24 روز جمعه خبر داد.


رحمانی تصریح کرد: علاوه بر این موارد، مقرر شده است تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 24 روز جمعه در محور آستارا به اردبیل، ممنوع است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب