دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

محمد دایی: علی دایی حرف اول و آخر تیم را می‌زند/ دهنوی بهتر از همه می‌داند که چرا از صبا جدا شد

مربی تیم صبای قم گفت: من دلایل جدایی دهنوی را می‌دانم ولی قصد ندارم به این مسائل بپردازم و برای تیم حاشیه درست کنم.
کد خبر : 66364

محمد دایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص دو شکست متوالی صبای قم مقابل گسترش فولاد و راه‌آهن در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: «طی دو هفته متوالی نتایج بدی را کسب کردیم که مقداری شرایط ما را نسبت به نیم فصل اول تغییر داد. در بازی مقابل گسترش خوب بازی نکردیم و مستحق باخت بودیم، اما مقابل راه‌آهن روی یک اتفاق گل را دریافت کردیم و بعد از گل، بازی را در اختیار گرفتیم، اما توپ‌هایمان وارد دروازه حریف نشد.»


وی در مورد ادامه مسابقات لیگ برتر و رسیدن صبا به شرایط مطلوب در بازی‌های آینده گفت: «شرایط صبا به همین منوال باقی نمی‌ماند و قطعا در دیدارهای آینده اوضاع تیم به روال قبل برمی‌گردد. کادر فنی همه تلاشش را انجام می‌دهد تا تیم بهترین نتایج را کسب کند.»


دایی در رابطه با رضایت کادر فنی از عملکرد بازیکنان جدید صبا افزود: «بازیکن جدیدی که وارد هر تیمی می‌شود نیازمند زمان است تا بتواند با سایر نفرات هماهنگ شود. بازیکنانی که در نیم فصل دوم به صبا آمدند، هنوز از نظر هماهنگی با سایر نفرات تیم در شرایط خوبی به سر نمی‌برند و به طور حتم در هفته‌های آینده بازی بهتری را به نمایش خواهند گذاشت.»


مربی تیم صبای قم در مورد صحبت‌های قاسم دهنوی مبنی که از کادر فنی صبا انتقاد کرده است، بیان کرد: «در تیم صبا، علی دایی تصمیم گیرنده نهایی است و حرف اول و آخر تیم را خودش می‌زند. قاسم دهنوی هم علت جدایی خودش از صبا را بهتر از همه می‌داند و صحبت‌های او خلاف واقعیت است. من دلایل جدایی دهنوی را می‌دانم ولی قصد ندارم به این مسائل بپردازم و برای تیم حاشیه درست کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته