دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1401 - 10:35

تدبیر سرمربی الجزایر برای دیدار با ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر در دیدار با ایران تصمیم گرفته بنا بر ملاحظاتی به ۴ بازیکن شاخص تیمش بازی ندهد.
کد خبر : 663624
ریاض محرز تیم ملی الجزایر

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، جمال بلماضی سرمربی تیم ملی الجزایر تصمیم گرفت تا چهار بازیکن تأثیرگذار را از حضور در بازی دوستانه مقابل ایران که قرار است فردا ۲۲ خرداد در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه پایتخت قطر و در پایان اردوی سبزها در جریان مسابقات بین‌المللی کنونی برگزار شود، معاف کند تا این نفرات به استراحت بپردازند.


سایت (akhersaa-dz) فاش کرد تیم الجزایر عصر چهارشنبه گذشته در دیداری که به میزبانی استادیوم ملی «بنجامین مکپا» در دارالسلام پایتخت تانزانیا برگزار شد، به قیمت میزبان خود تانزانیایی به پیروزی ارزشمندی دست یافت. کویرنشینان در دور دوم رقابت‌های انتخابی گروه F جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۳ ساحل عاج با کسب ۶ امتیاز از دو برد، صدرنشینی خود را در این گروه قطعی کردند. عیسی مندی مدافع میانی ویارئال، اسلام سلیمانی مهاجم اسپورتینگ لیسبون و وهاب رایس مبولحی دروازه‌بان الاتفاق عربستان از حضور در بازی دوستانه ایران کنار گذاشته شدند. همخوانی داشتن، با هدف استراحت سه بازیکن و فرصت بیشتر برای تصمیم‌گیری در مورد آینده فوتبالی خود، به ویژه سلیمانی که طبق گزارش‌های مطبوعاتی خواهان جدایی از باشگاه پرتغالی اسپورتینگ لیسبون است و بلماضی در کنفرانس مطبوعاتی قبلی این موضوع را تایید کرده بود. البته ریاض مجرز ستاره منچسترسیتی هم مهم‌ترین بازیکن غایب الجزایر در اردوی اخیر این تیم بوده مه در دیدارهای انتخابی جام ملت‌های آفریقا هم غایب بود.


در مرحله اول مرحله گروهی بازی‌های انتخابی جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۳ الجزایر به مصاف اوگاندا رفت و در پایان این مسابقه با برتری ۲ بر صفر الجزایر به پایان رسید و بلماضی برخی از بازیکنان را از شرکت در سومین بازی معاف کرد. سرمربی سبزها در وقفه بین‌المللی کنونی، مقابل ایران، به برخی از نام‌ها استراحت داده و به تازه واردها فرصت بازی می‌دهد. دنبال کنندگان انتظار داشتند که بازی دوستانه ایران فرصت مناسبی باشد تا نام‌های جدیدی که تاکنون هیچ دقیقه‌ای برای تیم ملی الجزایر بازی نکرده‌اند مانند بلال امرانی مهاجم، حکیم زدکا مدافع راست، یانیس هاماچ مدافع چپ، درگیر دیدار بین‌المللی شوند. عبدالقهار قادری بازیکن خط میانی و آنتونی ماندریا دروازه‌بان در زمانی که خوش شانس بودند و بلال ابراهیمی و ریاض بن ایاد دقایقی در جریان تقابل اوگاندا و تانزانیا داشتند.


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته