دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1401 - 17:06

مناسب‌ترین پارتیشن اداری برای دکوراسیون‌های مختلف

 با استفاده خلاقانه از پارتیشن اداری می‌توانید تعدادی فضای بسته در محیط کار خود بوجود آورید. همانطور که می‌دانید فضاهای کاری باز منجر به پرت شدن حواس کارمندان ،از دست دادن زمان، در نتیجه اتلاف ساعات کار و کاهش سرعت خواهد شد.
کد خبر : 663486
پارتیشن اداری

به گزارش خبرگزاری آنا، محیط کاری شما بخش جدا نشدنی‌ای از زندگیتان است که احتمالا ساعات قابل توجهی را در آن می‌گذرانید. چیزی که کمتر به آن توجه می‌شود، ظاهر و حال و هوای محیط کار است. با استفاده از انتخاب‌های درست و ایجاد یک فضای هماهنگ و مناسب برای کار، می‌توانید عملکرد خود را به حداکثر برسانید.


اگر بودجه محدودی در اختیار دارید، استفاده از پارتیشن اداری می‌تواند راه حل مناسبی باشد.


مناسب‌ترین پارتیشن اداری برای دکوراسیون‌های مختلف


اگر در نظر دارید یک فضای جلسه خصوصی در دفتر کاری خود ایجاد کنید، از پارتیشن اداری بهره ببرید.


با استفاده خلاقانه از پارتیشن اداری می‌توانید تعدادی فضای بسته در محیط کار خود بوجود آورید. همانطور که می‌دانید فضاهای کاری باز منجر به پرت شدن حواس کارمندان ،از دست دادن زمان، در نتیجه اتلاف ساعات کار و کاهش سرعت خواهد شد.


علاوه بر همه این موارد، داشتن پارتیشن های اداری با ایده‌های نوآورانه برای دکوراسیون داخلی اداری بسیار مهم است در نتیجه، طراحی پارتیشن‌ها باید بسیار با دقت انجام شود. طراحی پارتیشن اداری همچنین باید با سبک مناسبی که دارد بتواند به خوبی با محیط اداری هماهنگ شود. در ادامه انواع پارتیشن‌های اداری همراه با عملکردشان در دکوراسیون‌های مختلف را معرفی می‌کنیم تا بتوانید مناسب‌ترین پارتیشن اداری برای محیط کاری خود را انتخاب کنید. فرآیند انتخاب پارتیشن اداری مهم است زیرا به عملکرد کاری کارمندان و همچنین سطح رضایت مشتریان کمک خواهد کرد.


انواع پارتیشن اداری


1. پارتیشن شیشه‌ای
پنل های پارتیشن شیشه ای انواع مختلفی دارند که شامل پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره می شود. گزینه‌های پنل‌های شیشه‌ای گسترده و متنوع می‌باشند، شما گزینه‌هایی از قبیل سیستم‌های قاب فولادی و چوبی، سیستم‌های تمام ارتفاع یا نیم‌قد و طیف وسیعی از سبک‌ها از جمله شیشه‌های مات، رنگی یا چاپی را دراختیار خواهید داشت.


پنل‌های شیشه‌ای را می توان متناسب با فضای دفتر کار شما طراحی کرد، بنابراین، بسته به بودجه‌تان، پارتیشن‌های شیشه‌ای می‌توانند یک راه حل عالی باشند.


مناسب‌ترین پارتیشن اداری برای دکوراسیون‌های مختلف


2. پارتیشن ام دی اف


اگر به دنبال ایجاد ظاهر و احساس طبیعی هستید، پارتیشن‌های ام دی اف یک محیط اداری کاربردی اما بسیار دلپذیر را ایجاد می‌کنند.


این پارتیشن‌ها در انواع مختلفی ساخته می‌شوند و در عرض و ارتفاع متناسب با فضای اداری شما در دسترس خواهند بود. پارتیشن‌هایmdf به راحتی با پیوندهای داخلی 2، 3 و 4 طرفه به صورت دلخواه شما به یکدیگر متصل می‌شوند و می توانند مستقیم یا منحنی باشند و معمولاً برای طراحی‌های چند منظورۀ اداری با هم مخلوط می‌شوند.


3. پارتیشن آلومینیومی


مزیت کلیدی پارتیشن‌های آلومینیومی این است که بسیار بادوام هستند. پارتیشن‌های آلومینیومی را می‌توان با بافتی پودر مانند مطابق با نیازهای محیط کاریتان پوشش داد و اتصالات آن‌ها را نیز می‌توان با روکش‌های مخصوص آلومینیومی مخفی کرد یا چسباند و حتی در صورت لزوم تکمیلشان کرد تا هم سطح با دیوار شوند.


طرح‌های مختلفی از پارتیشن آلومینیومی در انواع پوشش‌ها و سبک‌ها موجود است و اغلب با پرده‌های یکپارچه در حفره جفت می شوند تا جایگزینی براق و شیک برای پرده‌های پنجره معمولی، با عملکرد عالی و افزایش حریم خصوصی باشند.


مناسب‌ترین پارتیشن اداری برای دکوراسیون‌های مختلف


4. پارتیشن آکوستیک


درست است که محیط‌های اداری پلان باز از فضای موجود به خوبی استفاده می‌کنند، اما چالش‌هایی نیز به همراه دارند،از جمله سر و صدای اداری و کمبود حریم و فضای خصوصی.


اگر دفتر شما نیروی کار خود را به حدی افزایش داده است که سر و صدا به یک مشکل تبدیل شده است، پارتیشن های اداری آکوستیک همگی دارای فوم ضخیم آکوستیک بین پانل ها هستند تا نویز را جذب کنند، درنتیجه انتخاب مناسبی برای محیط‌های کاری پر سر و صدا می‌باشند.


5. شیشه مات طرح دار


پارتیشن‌های شیشه‌ای یک انتخاب محبوب در دفاتر مدرن هستند زیرا امکان توزیع یکنواخت نور را فراهم می‌کنند و در عین حال باعث کاهش سر و صدا می‌شوند. شما می‌توانید یک پارتیشن شیشه‌ای بیسیک را انتخاب کنید و با استفاده از طرح‌های فراستینگ سفارشی آن را با محیط کاری خود هماهنگ سازید.شیشه در مقابل تغییرات آب و هوا مقاوم است و همچنین به شما این امکان را می‌دهد که فضایی چشم نواز بوجود آورید. راه‌های زیادی برای تزئین پارتیشن شیشه‌ای وجود دارد؛ از الگوهای هندسی گرفته تا لوگوی برندتان. انتخاب با شماست.


به منظور انتخاب پارتیشن اداری مناسب محیط کارتان، به صورت استراتژیک برنامه ریزی کنید. یک فضای محدود تک کاربری را هم می‌توان با استفاده درست و خلاقانه از پارتیشن‌های مناسب، چند منظوره ساخت. حتی می‌توانید به اتاق‌های استراحت و کافه تریا فکر کنید.


اگر فضای کوچکی در اختیار دارید با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای آن را بزرگ‌تر جلوه دهید.


از پارتیشن‌های ام دی اف در راستای ایجاد یک فضای شیک و منحصر به فرد بهره ببرید. با استفاده از پارتیشن‌های اکوستیک سر و صدا محیط را کاهش و حریم خصوصی‌تان را افزایش دهید.


پارتیشن‌های آلومینیومی می‌توانند فضاهای رسمی‌تری در محیط کاریتان بوجود آورند.


در نهایت با یک بودجه منطقی و استفاده خلاقانه از پارتیشن بندی خواهید توانست عملکر محیط کاری خود را به حداکثر برسانید.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته