دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1394 - 14:16

قتل پسر توسط پدر به خاطر عصبانیت

مرد میانسال ناخواسته دستش به خون پسرش آغشته شد. متهم این پرونده مدعی است «زمانی که چاقو را در دست پسرم دیدم کنترلم را از دست داده و با همان چاقو او را به قتل رساندم.»
کد خبر : 66345

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، عقربه‌های ساعت هشت شب 19 بهمن امسال را نشان می‌داد که صدای فریاد، همسایه‌ها را به خیابان کشاند. آنها با حضور در خیابان با مرد همسایه‌شان مواجه شدند که از مردم کمک می‌خواست تا پسرش را نجات دهند. با ورود به داخل خانه، آنها با بدن نیمه جان پسری مواجه شدند. بلافاصله موضوع به اورژانس و پلیس اعلام شد، اما قبل از آنکه پسر جوان به نام روزبه به بیمارستان انتقال داده شود، جانش را از دست داد. با مرگ پسر جوان در یکی از شهرستان های استان مازندران، کارآگاهان جنایی این استان وارد عمل شده و در تحقیقات مشخص شد عامل این جنایت پدر روزبه است.


مرد میانسال که در صحنه قتل بازداشت شده بود در رابطه با این موضوع به پلیس گفت: قصدم قتل فرزندم نبود، یک لحظه عصبانی شدم. دقایقی قبل از جنایت روزبه به سراغم آمد و از من خواست که برایش ماشین بخرم. به او گفتم که درحال حاضر شرایط خرید خودرو را ندارم و باید به من زمان بدهی، از طرفی ماشین به چه دردت می‌خورد؟ روزبه با شنیدن این حرف‌ها عصبانی شد و اصرار کرد که حتما برای او ماشین بخرم. سر خریدن و نخریدن خودرو با هم دعوایمان شد. یک دفعه او چاقویی را برداشت و به طرفم گرفت. با دیدن چاقو خیلی عصبانی شدم، چطور می‌توانست به خاطر یک خودرو، روی پدرش چاقو بکشد. فورا چاقو را از دستش کشیدم، نفهمیدم چه شد. به خودم که آمدم دیدم پسرم خونین روی زمین افتاده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: قتل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته