دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1394 - 13:12
معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

ممنوعیت فروش میوه خارجی در شهر تهران/ تمهیدات شهرداری تهران برای تأمین میوه ایام نوروز

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه فروش میوه خارجی در سطح شهر ممنوع است، از برنامه‌ریزی شهرداری برای تأمین مایحتاج شهروندان در آستانه سال نو خبر داد.
کد خبر : 66332

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا مجتبی عبدالهی در جریان دویست و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در پاسخ به انتقاد چمران و مجتبی شاکری در خصوص ورود میوه‌های خارجی به میادین میوه و تره‌بار شهر تهران توضیح داد: میادین میوه و تره‌بار تحت مدیریت شهری قرار ندارد و در واقع تحت نظارت اتحادیه بارفروشان و همچنین تحت نظارت نظام صنفی هستند.


وی با بیان اینکه فروش هرگونه میوه‌ خارجی در سطح شهر تهران به طور کلی ممنوع شده است، اضافه کرد: هر میوه‌ای که مجوز رسمی داشته باشد از جمله موز و آناناس که از مجاری قانونی وارد کشور شدند و دارای مجوز صنعت معدن و تجارت هستند در سطح شهر توزیع می‌شوند.


معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری تهران در آستانه سال نو جهت تأمین میوه و مایحتاج شهروندان اضافه کرد: در این زمینه برنامه‌هایی در حال اجرا است و مشکلی در میادین و فروشگاه‌های شهروند نخواهیم داشت و قطعا سرویس خوبی را به شهروندان ارائه خواهیم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته