دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1401 - 11:38

خروج صابری از لیست گزینه‌های دبیری فدراسیون تنیس روی میز

یکی از گزینه‌های دبیری در فدراسیون تنیس روی میز، از قبول این پست امتناع کرد.
کد خبر : 663241
صابری

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، چندی قبل بود که پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز از سمتش کنار رفت. پس از این اتفاق، اسامی مختلفی برای در اختیار گرفتن این پست مطرح شدند. یکی از این اسامی، حمیدرضا صابری عضو هیئت رئیسه فدراسیون و رئیس هیئت استان تهران بود. صابری که دومین دوره ریاستش در هیئت تنیس روی میز تهران را پشت سر می‌گذارد، از مقبولیت قابل توجهی در بین جامعه تنیس روی میز برخوردار است، با این وجود او قصدی برای در اختیار گرفتن کرسی دبیری فدراسیون ندارد.


صابری در این باره خبرگزاری آنا گفت: صحبت‌هایی با رئیس فدراسیون انجام شد، اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که مسئولیت‌های فعلی را در اختیار داشته باشم و مسئولیت اجرایی در فدراسیون نداشته باشم. از همه دوستانی که در این مدت با من صحبت کردند و کمک کردند، تشکر می‌کنم. امیدوارم جامعه تنیس روی میز همچون گذشته در کنار هم باشند و این رشته بتواند افتخارات زیادی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی کسب کند.


وی ادامه داد: با توجه به حمایت‌های بی‌شائبه بزرگان و پیشکسوتان و خانواده تنیس روی میز در تهران، ترجیح می‌دهم در هیئت پایتخت بمانم و به تلاشم برای بالا بردن سطح کمی و کیفی این رشته در تهران ادامه بدهم.


انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته