دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1401 - 09:04

نفتالی بنت: رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دوست من است

نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی، رافائل گروسی را دوست خود خطاب کرد.
کد خبر : 663198
رافائل گروسی بنت

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، توئیتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دیدار نفتالی بنت با رافائل گروسی پرداخت و مطالبات این مقام صهیونیست از نشست شورای حکام را بیان کرد.


وی رافائل گروسی را «دوست» خود خطاب کرد و نوشت «او به یک دیدار کوتاه به اسراییل آمد و من سیاست اسراییل را تصریح کردم.


در این پیام همچنین ادعا شده است که «ما اقدام می کنیم و برای خود همواره حق آزادی عمل ضد برنامه هسته ای ایران را هر چه لازم باشد، با قرارداد، یا بی قرارداد، نگه می داریم. هیچ چیز دست ما را نمی بندد. ما نه فقط این را اعلام می کنیم بلکه عمل می کنیم.»


نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی در پایان اعلام کرد «ما توقع داریم که جلسه آتی شورای مدیران آژانس، که دیروز و امروز برگزار می شود، یک تابلو خطر مقابل ایران بگذارد و برایش تصریح کند که اگر به سیاست هسته ای چالش آورش ادامه دهد، هزینه گزافی برای این امر خواهد پرداخت.»


اظهارات بنت در حالی است که وی چهار روز پیش در پیامی خطاب به شهرک‌نشینان گفت: «اسرائیل در برابر یک آزمون واقعی قرار گرفته و شاهد شرایطی بی‌سابقه است که به فروپاشی نزدیکی‌ می‌شود و با یک دوراهی تاریخی مواجه است.»


نفتالی بنت اضافه کرد: «پیشتر، کشور ما دو بار به علت جنگ‌های داخلی اول زمانی که عمر آن ۸۰ سال بود، تجزیه شد و [در جنگ داخلی] دوم زمانی که این سرزمین ۷۷‌ ساله بود، از هم پاشید. ما اکنون در دوره سوم به سر می‌بریم و به دهه هشتم نزدیک می‌شویم. همه ما در برابر یک آزمون واقعی قرار داریم. آیا می‌توانیم کشورمان را حفظ کنیم؟»


وی همچنین با اشاره به هرج و مرج، انتخابات مکرر، فلج شدن کابینه در اراضی اشغالی در سال‌های گذشته، افزود که این رژیم به یکی از سخت‌ترین لحظه‌های انحطاط خود رسیده است.


انتهای پیام/۴۱۰۶/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته