دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1394 - 12:48
در گفت‌وگو با آنا

غلامحسین ذوالقدر: مربی تیم ملی تکواندو از بین مربیان جوان کشور انتخاب می‌شود/ بازگشت به گذشته سودی ندارد

رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: ما به دنبال این موضوع هستیم تا بتوانیم از مربیانی در تیم‌های ملی استفاده کنیم که نقش به سزایی در تربیت استعدادهای تکواندو ایران داشتند.
کد خبر : 66308

غلامحسین ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی تکواندو برای اعزام به مسابقات آسیایی فیلیپین اظهار داشت: «برنامه ما برای حضور در مسابقات آسیایی فیلیپین است اما قبل از این مسابقات از بین مربیان داخلی و جوان لیگ، چند نفر را به عنوان کادر فنی تیم ملی انتخاب می‌کنیم.»


رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در رابطه با ملاک انتخاب کادر فنی تیم ملی تکواندو گفت: «ما به دنبال این موضوع هستیم تا بتوانیم از مربیانی در تیم‌های ملی استفاده کنیم که نقش به سزایی در تربیت استعدادهای تکواندو ایران داشتند. مربیانی که در تیم‌های باشگاهی توانستند با جوانان تکواندوکار نتایج خوبی را کسب کنند. در همین راستا از بین چند گزینه مربیان جوان داخلی، یک نفر را به عنوان سرمربی و دو نفر هم به عنوان مربی در کنار تیم ملی به مسابقات آسیایی فیلیپین اعزام می‌شوند.»


ذوالقدر در خصوص وضعیت سه تکواندوکار المپیکی ایران افزود: «بعد از مرخصی بلند مدت تکواندوکاران المپیکی که واقعا نیاز به استراحت بلند مدت داشتند، از روز شنبه تمرینات خودشان را آغاز کردند. خوشبختانه همه نفرات تیم با روحیه بالا و شرایط بدنی مناسب تمرینات را دنبال می‌کنند و از این نظر جای هیچ نگرانی نیست.»


وی در پایان در رابطه با مسائل حاشیه‌ای بوجود آمده در تکواندو و شایعات مهاجرت چند تکواندوکار تیم ملی به خارج کشور بیان کرد: «فدراسیون تکواندو در چند ماه گذشته شایعات زیادی را پشت سر گذاشت و همه مسائل روشن شد. دیگر بازگشت به گذشته سودی برای تکواندو ندارد و دیگر نباید به این مسائل پرداخت. الان همه اعضای تکواندو به دنبال آن هستند تا برای پیشرفت و پیروزی ورزشکاران این رشته در میادین بین المللی، شایعه ها را جمع کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته