دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1401 - 11:39
عضو هیئت‌رئیسه مجلس در گفت‌وگو با آنا مطرح شد

نادری: خودروسازها هوچی‌گری را رها کرده و به کیفیت‌شان بپردازند

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازها به جای فضاسازی و مظلوم‌نمایی، اقدامی برای بهبود کیفیت خودروهای خود انجام دهند.
کد خبر : 663025
احمد نادری

احمد نادری، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا با بیان اینکه ایمنی خودروهای داخلی مورد بحث جدی است، زیرا هر ساله شاهد این هستیم که تعداد زیادی از هموطنان‌مان به دلیل اهمال‌کاری خودروسازها و عدم رعایت استانداردهای ضروری جان خود را از دست می‌دهند، افزود: تأیید عدم ایمنی چند خودروی داخلی توسط سازمان ملی استاندارد نخستین قدم در راستای عدم شماره‌گذاری خودروهای بی‌کیفیت توسط پلیس راهور است.



وی اشاره کرد: بحث زمین‌گیر شدن خودروسازها و انباشته شدن تعداد زیادی خودرو در پارکینگ خودروسازها بهانه‌ای برای ایجاد جوسازی در کشور و فرار از مسئولیت و پاسخگویی است تا خودروسازها با هوچی‌گری بتوانند همچنان به فروش خودروهای بی‌کیفیت خود ادامه دهند.



عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پلیس راهور با عدم شماره‌گذاری خودروهای فاقد استانداردهای لازم، طرفداری خود از حقوق عامه مردم را به اثبات رساند و خودروسازها هم به جای فضاسازی و مظلوم‌نمایی، اقدامی برای بهبود کیفیت خودروهای خود انجام دهند.



انتهای پیام/۴۱۶۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته