دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1401 - 11:08

پشت پرده قرار گرفتن نام بازیکن جنجالی در لیست گل‌محمدی

قرار گرفتن نام برخی بازیکنان در لیست خرید پرسپولیس برای برخی سودهای آنچنانی در پی داشته است.
کد خبر : 663014
استقلال و گل‌گهر

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی در لیست خریدی که به مدیریت باشگاه پرسپولیس ارائه داده نام میلاد زکی‌پور را هم قرار داده است. اولین بار نیست که چنین نام‌های عجیبی در لیست خرید سرمربی پرسپولیس قرار می‌گیرند. مشابه این اتفاق در یکی دو سال اخیر در پرسپولیس رخ داده و نفراتی که صرفا فقط در لیست گل‌محمدی قرار می‌گیرند قیمت‌شان در بازار نقل و انتقالات چند برابر شده و با قیمت‌های سنگین سر از یک تیم دیگر درآورده‌اند. محمد حسین مرادمند، امین قاسمی‌نژاد و...از این قبیل بازیکنان بوده‌اند. نکته جالب اینکه این نفرات تحت قرارداد شرکت آراکا ایرانیان(شرکت نقل و انتقالات بازیکن) هستند. همان شرکتی که از زمان آمدن گل‌محمدی به پرسپولیس تقریبا 99 درصد کارهای نقل و انتقالاتی این باشگاه را انجام داده است.


به هر حال با ماندن گل‌محمدی در پرسپولیس این روند همچنان ادامه دارد و این روزها نام زکی‌پور و انتقالش به پرسپولیس حسابی به سوژه داغ محافل ورزشی تبدیل شده است. انتقالی که اگر نهایی هم نشود اما قطعا باعث بالا رفتن قیمت این بازیکن در بازار نقل و انتقالات می‌شود و این همان چیزی است که برخی‌ها به دنبالش هستند.


در اینکه زکی‌پور یک بازیکن کاملا معمولی و البته پر حاشیه در فوتبال ایران به حساب می‌آید شکی نیست و هواداران پرسپولیس هم با توجه به همین مسئله اصلا راضی به انتقال این بازیکن به تیم‌شان نیستند. مخصوصا اینکه زکی‌پور بارها با استوری‌هایش علیه پرسپولیس، هواداران این تیم را تحریک کرده است. دقیقا مثل سعید آقایی که قبل از آمدن به پرسپولیس بارها علیه این تیم و هوادارانش مصاحبه‌های تندی انجام داده بود اما با اینحال گل‌محمدی او را به تیمش آورد و حالا قصد کنار گذاشتنش را دارد.


انتهای پیام/4146


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته