دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1394 - 12:10
در دویست و سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر صورت گرفت؛

کاشانی: نباید به خاطر یک بد رفتاری، شهرداری را متهم کنیم/ مسجد جامعی: چرا به رسانه‌ها خرده می‌گیرید که حادثه کارواش دریا را مطرح کرده‌اند؟!

عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از نحوه رفتار مأموران شهرداری گفت: وقتی که راه‌های قانونی وجود دارد چرا باید از راه‌های غیر قانونی اقدام کنیم؟
کد خبر : 66294

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا حبیب کاشانی در دویست و سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر در تذکرات پیش از دستور خود با بیان اینکه در بد بودن اتفاقی که در کارواش بلوار دریا به وقوع پیوست هیچ شکی وجود ندارد، اظهار کرد: مدت زمان طولانی است که افرادی با سودجویی، املاک شهرداری تهران را تملک کرده‌اند و نیروهای شهرداری نیز برای رفع این مشکل کتک خوردند. حکم قضایی آمده اما تأثیرگذار نبوده است. همه باید بدانند این نیروها خط مقدم ما هستند.


وی با اشاره به صحبت‌های حافظی توضیح داد: اعضای شورای شهر نایستاده‌اند و موضوع را نگاه کنند که امروز به بربریت و یا حضور در دوران مشروطیت محکوم شوند. ما نباید به خاطر اینکه کسی بد رفتار کرده شهرداری تهران را متهم کنیم.


در ادامه احمد مسجد جامعی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری نباید با این عمل مقابله به مثل انجام می‌داد، اظهار کرد: از پیگیری اعضای شورای شهر تشکر می‌کنم زیرا از بروز اینگونه رفتارها جلوگیری می‌شود؛ به عنوان مثال خود من چندی پیش در پیاده‌رو یک وانت شهرداری را دیدم که یکی از مأموران آن با موبایل، بازی می‌کرد، به او تذکر دادم که فکر نمی‌کنی این حرکت تو خلاف باشد و او گفت اگر باشد خودمان راه حلی برایش پیدا می‌کنیم. بروز اینگونه رفتارها در صورت کمترین تعارضی به درگیری‌هایی همانند حادثه کارواش بلوار دریا کشیده می‌شود.


وی با بیان اینکه برای حل این مشکل راه‌های قانونی وجود داشت و ما باید از این راه‌ها استفاده می‌کردیم خطاب به اعضای شورای شهر گفت: چرا بر رسانه‌ها خرده می‌گیرید؟ چرا می‌گویید که رسانه‌ها نباید این موضوع را مطرح می‌کردند؟ رسانه‌ها که نباید فقط از ما تعریف کنند، ما نتیجه تعریف کردن رسانه‌ها را دیده‌ایم که باعث غرور و نخوت می‌شود، حتی نماینده شهرداری هم بر اینکه این حرکت تهاجمی بوده است اذعان دارد.


مسجد جامعی اضافه کرد: من اعضای هیئت امنای مسجد را می‌شناسم. آنها افراد متشرع و حقوق‌دانی هستند و اینکه بخواهیم یک طرفه به قضاوت برویم کار درستی نیست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته